sultene netter..

hbs

Blir kjent med forumet
Fler her inne som opplever mer sultfølelse enn før, spessielt om natten? Jeg opplever å våkne opp midt på natten for å måtte hive i meg noe å spise..

Jepp! Og så blir jeg veldig fort mett!

Jepp!! Eller ikke på natten, men våkner skrubbsulten. Blir også veldig fort sulten igjen etter middag f eks.. :P

Jeg må spise heele tiden ellers blir jeg kvalm, så jeg rekker aldri å få sultfølelsen :p

Må i alle fall spise med en gang jeg står opp, ellers blir jeg dårlig. Har for tiden farris og kjeks i senga. Må også spise veldig ofte. Sulten=kvalm her også.

Jeg våkner også midt på natta og får en ulvehunger uten like... i natt spiste jeg ikke, men tok meg over 1 time før jeg fikk sove igjen.. Våkner også mye tidligere enn jeg pleier.

Jeg syntes jeg blir mye fortere mett jeg.. Også blir jeg ofte kvalm etter jeg har spist! Kommer etter en stund. Ikke så kvalm at jeg må spy, men uggen! Flere som har det sånn?? :/

Jeg syntes jeg blir mye fortere mett jeg.. Også blir jeg ofte kvalm etter jeg har spist! Kommer etter en stund. Ikke så kvalm at jeg må spy, men uggen! Flere som har det sånn?? :/

Jepp, kjenner meg igjen. Uggen hvis jeg blir for sulten. Også blir jeg fort mett, men uggen av det og :D

Jeg blir kvalm etter jeg spiser frokost. Er i fin form på morgenen, men med en gang det kommer mat i magen, så blir jeg dårlig.. Rart? ;)

Jeg blir kvalm etter jeg spiser frokost. Er i fin form på morgenen, men med en gang det kommer mat i magen, så blir jeg dårlig.. Rart? ;)
Sikkert ikke siden vi er flere... Men jeg har lurt en del på det :) jeg var ikke kvalm forje svangerskap, så har ingenting å sammenligne med! :) jeg blir mer svimmel da jeg er sulten (å litt kvalm). Så kommer kvalmen mer etterpå..
Blir også mer kvalm avsløre mengder mat og av usunn mat (akkurat det er jo kanskje en fordel) :)

Av større mengder mat skulle det stå :)

Sikkert ikke siden vi er flere... Men jeg har lurt en del på det :) jeg var ikke kvalm forje svangerskap, så har ingenting å sammenligne med! :) jeg blir mer svimmel da jeg er sulten (å litt kvalm). Så kommer kvalmen mer etterpå..
Blir også mer kvalm avsløre mengder mat og av usunn mat (akkurat det er jo kanskje en fordel) :)
Huff, så slitsomt å være svimmel og kvalm :( vi får håpe der går over etter 12 uker :) jeg har fått karbodilla, så her får det i poteter, ris og pasta..

Huff, så slitsomt å være svimmel og kvalm :( vi får håpe der går over etter 12 uker :) jeg har fått karbodilla, så her får det i poteter, ris og pasta..
Ja, vi får håpe det :) er gurselov ikke så kvalm at jeg spyr, så er jo ikke så ille :) å alle dager er forskjellig :)

Glad ikke jeg har fått karbodilla :) da hadde nok kiloene kommet rennende på meg ;)

Ja, vi får håpe det :) er gurselov ikke så kvalm at jeg spyr, så er jo ikke så ille :) å alle dager er forskjellig :)

Glad ikke jeg har fått karbodilla :) da hadde nok kiloene kommet rennende på meg ;)
Haha, ja er litt redd for vekta :o men akk nå må jeg bare bli ferdig med kvalmen, så får det bli skjerpings senere ;)

Back
Topp