Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vanligvis IKKE glad i søte desserter, sjokolade, bakevarer, osv, men nå har jeg så lyst på det. Hjelper jo ikke på halsbrannen, og blir jo uggen... Men men.
Tror det er fordi kvalmen endelig er stabil og jeg faktisk kan spise noe uten å kaste opp eller bli skikkelig kvalm. Tenker at dette er en periode i livet hvor det er lov med unntakstilstand, så koser meg og vet at jeg er aktiv nok til at det ikke blir for mye av det gode hver dag
og likevel klarer jeg bare ikke holde meg unna. Ikke noe problem når jeg ikke er gravid, men nå er det omtrent umulig 

Spiser nok litt for mye mat det ikke er særlig mye næring i, men har (igjen) begynt å slite med matlysten. Tenker egentlig at det er viktigere akkurat nå at jeg får i meg noe enn at det absolutt må være sunt. Spiser stort sett noe søtt hver eneste dag ettersom det er noe av det eneste som «frister» på noen måte for tiden. Blir også mye frukt ettersom det er lett å fordøye og jeg føler meg ikke «dårlig» etterpåHvordan er deres sukkerinntak for tiden?
Føler jeg spiser alt for mye sukker, har et helt ekstremt sug etter spesielt sjokolade og det blir gjerne litt sjokolade hver dag![]()

Dere får bøtte nedpå dere som kan. Jeg har begynt å hamstre litt til etter fødselen. Har lagt inn bestilling på skolebrød, lakris og smågodt til barseltiden. 

Jeg har fått en merksnodig ising i en av jekslene mine. Jeg tror det dukket opp etter at jeg ble gravid. Var hos tannlegen i forrige uke som sjekket opp og ned i mente, men kunne ikke finne noen ting. Mulig det var et lite hull der, men det har vært der i noen år uten at det har utviklet seg siden da.Noen av dere som har merket endring i tennene? Jeg var helt overbevist om at jeg hadde svære hull og betennelse pga vondt. Men tannlegen sa at alt var i orden - og det var to små hull som kunne taes, men de er ikke i nærheten til å skulle gjøre vondt
så ja.. da var det bare en ting til denne graviditeten styrer med da. Litt godt å vite at det ikke var sukkerinntaket, haha! Blæh - trodde det var nok plager nå, hehe
Spiser noe søtt hver dag jeg også. Har veldig lyst på søtsaker for tiden, spesielt sjokolade! Heldigvis har matlysten og sultfølelsen ellers blitt litt mindre nå![]()