BlåBobler
Forumet er livet
ORIGINAL: lykkeligemeg
skal klare meg kjempefint uten brus, men er helt avhengig av iskald farris! håper det går greit...håper veldig at druer og jordbær også gå greit, men kål skal jeg klare meg uten:) får ja....FYSJ!!!!!!! jeg hater lam og sau...! å spise det altså...
så er jeg avhengig av løk, så håper at det går greit å spise. får bare prøve seg litt fram!
la du på deg under amminga? aldri hørt om noen som har gjort! men du har jo vært så sykt flink og fått alt vekk igjen, KJEMPEFLINK!"!!
Ja, jeg la på meg 28kg i svangerskapet. 1 uke etter fødslen hadde jeg 16kg igjen. Også la jeg på meg enda 10kg det første året [:@] Tok da 1 år igjen å få av seg 25kg! [:@]
Det værste du kan spise, som nesten alle babyer reagerer på ved amming er nettopp de tingene du skriver
Kål
Erter
Druer
Jordbær
Noen reagerer på sjokolade, men jeg vet ikke HVA det er i sjokoladen de reagerer på.
Når det gjelder brus, er det kullsyren babyen kan ragere på, og da vil jeg desverre tro at Farris er like ille [&:] Selvfølgelig SUNT for deg, men jeg tror babyen reagerer på det, hvis den først reagerer på brus..... [:(]