Sukk, brus...

fruluna

Forumet er livet
Uff skal ikke være lett dette her [&:]

Kom plutselig på at jeg sikkert ikke kan drikke brus når William er født.. Og tør nesten ikke drikke noe nå heller p.g.a sukkeret..[&o]

Lenge til jeg skal gå gravid igjen ja!!!![>:][:D][:D] Skal leve herrens glade dager i noen år med god mat og drikke før det eventuellt er på`n igjen [:D]

Det kan hende da, men babyer reagerer ofte veldig på kullsyre.. Kunne ikke drikke en halv slurk en gang når jeg ammet Linnea. Da skrek hun i 3 timer etterpå [&:]

uff ja, det er mye vi ikke skal spise og drikke når ungene kommer..... blir en litt stusselig sommer, men det kan man jo fort ta igjen når ammingen er over [:D]

Mmm ja følte jeg ikke kunne spise noenting p.g.a halsbrannen, og da hun ble født kunne jeg neimen ikke spise noe da heller fordi hun reagerte sånn [&:][:D][:D]

Tenk på deg da, Champ!! En unge i hver pupp!!![:D][:D]

Hjelpes, det var jeg faktisk ikke klar over! Jeg hadde sikkert drukket brus til den store gullmedaljen [&:]

Greit å ha i bakhodet ja!

Kan hende du er heldig da Timtam, og får en unge som ikke reagerer!! Håpe håpe håpe [:D]

He he nei, men det er ganske så kjipt å sitte der å ikke kunne drikke noe som helst annet enn vann omtrent!! [&o]
Liker ikke kaffe eller te heller jeg så...[:D]

Jepp :)

Og i går var jeg på tupperwareparty og kjøpte sånne gammeldagse isformer! Tenkte jeg skulle fylle dem med smoothies til sommeren, blir sikkert kjempegodt!

Ja tenk på det, en i hver pupp..... men det er jo greit da slipper den ene å lekke mens jeg ammer med en andre [;)]

når jeg tenker etter så er det veldig lite jeg faktisk kan spise når dem kommer..... og skal dem har erstatning så blir det jo soyamelk dem får pga allergi.. jeg skal absolutt gjøre alt jeg kan for å ikke få kolikkbarn igjen -og avverge de største "amme-fellene"

Daniel reagerte heldigvis ikkje på så masse, bare erter-løk og sånne fiseting[;)][:D] men drikker no helst vann uansett så går no bra det[:)]

Skal jo lage smoothie i drikkeform, men restene kan gå oppi isformer! Tenkte kanskje det ble bedre enn bare frossen saft!

Kjøpte også det bestikksettet og fatet til barn + den minichef'en eller hva den heter, sånn til å hakke løk i (den du bare bruker håndkraft på, ikke den til å snurre rundt på).

det hørtes godt ut med smoothie, men dere et råd er å ikke bruke jordbær - det lager luft...

hmm kanskje vi skulle prøve å få laget til en sånn "nei" liste på mat og drikke etterhvert..... så kanksje flest mulig kan slippe unna magesmerter på barna, eller?

Jeg er 110% totalt avhengig av pepsi-Max, så det klarer jeg ikke å slutte med! [&:]

Heldigvis har ingen av ungene mine reagert på noe jeg har spist, bortsett fra kål og druer.... Håper det blir sånn med nestemann også [:)] 

Men jeg må være forsiktig med sukkeret, for jeg har lagt på meg vanvittig under amminga med alle 3 ungene [:@]

"Man blir så tynn av å amme!" Jada, har hørt DEN før, liksom!! [8|]

ORIGINAL: Jóga

Brynjar reagerte heldigvis ikke på mye.. Eneste jeg husker med skrekk er da jeg spiste skikkelig lagra cheddarost i jula, da fikk vi litt av en natt etterpå [&:] Men kullsyre var aldri noe problem..

Jeg var helt i tåka da Jonas ble født for 9år siden. Han pustet ikke selv og lå i kuvøse/repirator/c-pap i 3 uker. Etter 2 uker på sykehuset ble jeg bedt hjem til pappa midt i fårikålsessongen..... [&:] [8|] Og jeg tenkte ikke over at jeg kunne spise noe som han ville reagere på..... Det var første og siste gangen jeg spiste fårikål i ammetida.....

Stakkars unge [&o] [:(] 

ORIGINAL: Jóga

Uff, det er fælt.. Jeg er ikke så glad i fårikål jeg da, liker ikke så godt sau [8|] Så det var ikke noe problem.. Men jeg mener jeg spiste kålstuing en gang? Husker jaggu ikke.. Men den eneste gangen han reagerte skikkelig var på den osten..

Jeg er egentlig helt på spygrensa når det gjelder sau/lam. Men akkurat fårikål liker jeg.... Men det holder holder med den ene gangen i året da [:)] 

Pinnekjøtt får jeg spader av. Husker jeg slet skikkelig da jeg gikk gravid med både Linnea og Hedda, og vi skulle ha pinnekjøtt på buffeten på jobb. Brakk meg av lukta hele dagen..... Lukter fuktig sauefjøs [:'(] 

Hvis du ser på side 44-45 i katalogen : http://www.tupperware.dk/Norway/30.html

Så er det nr 1613 (bestikket) og 1615 (fatet).

skal klare meg kjempefint uten brus, men er helt avhengig av iskald farris! håper det går greit...håper veldig at druer og jordbær også gå greit, men kål skal jeg klare meg uten:) får ja....FYSJ!!!!!!! jeg hater lam og sau...! å spise det altså...
så er jeg avhengig av løk, så håper at det går greit å spise. får bare prøve seg litt fram!
la du på deg under amminga? aldri hørt om noen som har gjort! men du har jo vært så sykt flink og fått alt vekk igjen, KJEMPEFLINK!"!!

Back
Topp