Sukk, brus...

ORIGINAL: lykkeligemeg

skal klare meg kjempefint uten brus, men er helt avhengig av iskald farris! håper det går greit...håper veldig at druer og jordbær også gå greit, men kål skal jeg klare meg uten:) får ja....FYSJ!!!!!!! jeg hater lam og sau...! å spise det altså...
så er jeg avhengig av løk, så håper at det går greit å spise. får bare prøve seg litt fram!
la du på deg under amminga? aldri hørt om noen som har gjort! men du har jo vært så sykt flink og fått alt vekk igjen, KJEMPEFLINK!"!!

Ja, jeg la på meg 28kg i svangerskapet. 1 uke etter fødslen hadde jeg 16kg igjen. Også la jeg på meg enda 10kg det første året [:@] Tok da 1 år igjen å få av seg 25kg! [:@]

Det værste du kan spise, som nesten alle babyer reagerer på ved amming er nettopp de tingene du skriver

Kål
Erter
Druer
Jordbær

Noen reagerer på sjokolade, men jeg vet ikke HVA det er i sjokoladen de reagerer på.

Når det gjelder brus, er det kullsyren babyen kan ragere på, og da vil jeg desverre tro at Farris er like ille [&:] Selvfølgelig SUNT for deg, men jeg tror babyen reagerer på det, hvis den først reagerer på brus..... [:(] 

ORIGINAL: Nikki!

ORIGINAL: timtam

Hvis du ser på side 44-45 i katalogen : http://www.tupperware.dk/Norway/30.html

Så er det nr 1613 (bestikket) og 1615 (fatet).

da tenkte jeg riktig!" ble bare itvil når du skrev fat!=)

kjempe gode produkter det der=)
jeg elsker tupperware

Hehe... Skål da ;)

Her hos meg heter nemlig alt som man kan legge mat på fat ;)

hehe ja, dem sier at man skal bli slank av ammingen, i mitt tilfelle så ble jeg igrunn det - men når ammingen var over så steg kiloene igjen.... men gikk jo utrolig mye tur når ungene var små, har et mål om å gjøre det denne gangen også [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

ORIGINAL: lykkeligemeg

skal klare meg kjempefint uten brus, men er helt avhengig av iskald farris! håper det går greit...håper veldig at druer og jordbær også gå greit, men kål skal jeg klare meg uten:) får ja....FYSJ!!!!!!! jeg hater lam og sau...! å spise det altså...
så er jeg avhengig av løk, så håper at det går greit å spise. får bare prøve seg litt fram!
la du på deg under amminga? aldri hørt om noen som har gjort! men du har jo vært så sykt flink og fått alt vekk igjen, KJEMPEFLINK!"!!

Ja, jeg la på meg 28kg i svangerskapet. 1 uke etter fødslen hadde jeg 16kg igjen. Også la jeg på meg enda 10kg det første året [:@] Tok da 1 år igjen å få av seg 25kg! [:@]

Det værste du kan spise, som nesten alle babyer reagerer på ved amming er nettopp de tingene du skriver

Kål
Erter
Druer
Jordbær

Noen reagerer på sjokolade, men jeg vet ikke HVA det er i sjokoladen de reagerer på.

Når det gjelder brus, er det kullsyren babyen kan ragere på, og da vil jeg desverre tro at Farris er like ille [&:] Selvfølgelig SUNT for deg, men jeg tror babyen reagerer på det, hvis den først reagerer på brus..... [:(] 

De som reagerer på sjokoladen reagerer på melka og evt nøtter/rester av nøtter...

Lykkeligemeg: Farris er like ille som brusen... kullsyren som lager luft, ellers så har du jo satt opp en liste over de tingene du liker ser det ut som, men som ungen kan reagere på, veldig sjeldent at barn ikke reagerer på et aller annet under ammeperioden.
Jeg har hatt min del av kolikk - magesmerte perioden med mine to, og denne gangen skal jeg ha en lang huskeliste på hva jeg ikke skal spise og drikke, og gi ut til familie osv.... er vel noe krydder man skal være forsiktig med også om jeg ikke husker helt feil... kjipt når det er grillsesong da..

Jeg har jo to allergibarn og har allergi selv så det er like greit å bare være streng mot meg selv fra dag 1 [8D]

Back
Topp