Stripping?

En tråd i 'Desember 2019' startet av ~Ønskebarn17&19, 19 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sekiro Glad i forumet Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Termin i dag. Kontroll på sykehus, modne forhold og strippet. Vi får se om det hjelper. Skal inn til mer formell igangsetting lørdag om det ikke hjelper.

• Optimistisk Optimistisk x 3
  2. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Håper at JM kan strippe på tirsdag.. merker jeg er klar for noe action. Sist ble jeg strippet og satt igang 2 dager etterpå. Hadde endel murringer og slimproppen gikk dagen etterpå også.

3. Minimoor Blir kjent med forumet

Hva skjer under stripping, hvordan er det jordmor stripper (hørtes artig ut :p )
    Og gjør alle jordmødre dette?

4. Sekiro Glad i forumet Novemberbarna 19 Julegavene 2019

Hvis modne forhold så tas en finger inn i livmorhalsåpningen og løsner på hinnene som ligger mot livmorhalsen. Det kan være ubehagelig/vondt og medføre en del blødning. Tror ikke alle jm gjør det og noen gjør det kun fra termin eller man er gått godt over tiden.

• Liker Liker x 1
  5. Minimoor Blir kjent med forumet

Åja, jeg kan jo spørre da! Takk :)

6. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Jm ville ikke strippe denne uken (37) og neste uke er hun såklart bortreist. Så jeg må ha kontroll hos fastlege. Kan ikke be om stripping siden frøkna skal være med, av annen årsak.. Så litt lei meg. Skulle fått modningsakupunktur og neste uke. Men håper timen på sykehuset uka etter, 39+3 innebærer sjekk, stripping og tid for igangsetting

7. Madeleinekso Andre møte med forumet

Oppdatering 1 uke senere:

Var på ny kontroll idag og da var skjededelen blitt kortere om ikke annet. Fra 3 cm forrige uke til 1-1,5 i dag. Har hatt kraftigere kynnere den siste uken, og nedpress har gjort det vanskelig å holde seg på beina.. 18 kg ekstra gjør sikkert også sitt

39+3 i dag. Hun røska litt under undersøkelsen, men vet ikke om det har noe for seg.. Ikke merket noe særlig i dag, men håper på fødsel hele tiden og blir gal av å vente ♥️

• Optimistisk Optimistisk x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
    Last edited: 5 Des 2019
  8. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Var på en kontroll idag og var 2 cm åpen, hodet godt ned i bekkenet. Ble røsket litt og nå kommer det masse rosa slim og har hatt mange kynnere den siste timen...

• Optimistisk Optimistisk x 3
  9. Milli89 Forelsket i forumet Julegavene 2019

Ble strippet i 9-tiden, rundt 11 startet riene og 24 t etter første rie var hun ute. Så stripping kan absolutt gjøre susen! Hadde 2 cm selv og noen få dager over termin :)

Del denne siden