Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKrysser fingrene for deg![]()
Håper jeg ogsåHåper det går fort fremover![]()
Så rart. Det var jordmoren min som tok opp temaet og spurte om jeg var interessert i å gjøre det. Ville ha meg inn til ny stripping om 2 dager hvis ingenting skjedde.jordmoren min gjør ikke noen av delene...hun sjekket bare det vanlige og henviste meg til overtidskontroll den 19...
Ja syntes det er rart☺men hun sa hun ikke gjorde det...Så rart. Det var jordmoren min som tok opp temaet og spurte om jeg var interessert i å gjøre det. Ville ha meg inn til ny stripping om 2 dager hvis ingenting skjedde.
Akkurat det lurer jeg også på... Orker man å kjøre hjem selv? Skal det gjøres på sykehus har jeg 4mil hjem...Kanskje dumt spørsmål i og med at en fødsel er nokså vondt, men hvor vondt vil dere si stripping gjør?
Nå har ikke jeg vært gjennom en fødsel da, men det var absolutt ikke behagelig nei. Men ikke noe problem å kjøre hjem etterpåAkkurat det lurer jeg også på... Orker man å kjøre hjem selv? Skal det gjøres på sykehus har jeg 4mil hjem...
Samtidig er jeg ikke redd for smerte heller da. Har jo vært gjennom IVF og overlever man den lange støvsugernålen man får inn i Hufsa under egguttak så burde vel stripping være barnemat...
Ja, man grubler jo og tenker noe helt vanvittig i disse tiderOkei, men da skal man jo fint klare dethar tidligere tatt biopsi fra livmorhalsen uten problem. Da klipper de jo inni der, så satser på at det evt vil gå fint og strippes og
Utrolig hva man tenker og bekymrer seg for..
Absolutt! Jeg har ikke blitt sjekket enda jeg altså, har seks dager til termin. Så aner ikke hvordan stå er. Men han er langt ned i bekkenet, og det kjennes ut som han vil ut og lengre ned titt og ofte.Ja, man grubler jo og tenker noe helt vanvittig i disse tiderskal tilbake for mer stripping i morgen hvis det ikke skjer noe før den tid. Gleder meg ikke akkurat, men håper jo på at det kan få fortgang i sakene
![]()
Tror det oppleves ulikt,jeg synes ikke det var vondt I det hele tatt de to gangene jeg ble strippetKanskje dumt spørsmål i og med at en fødsel er nokså vondt, men hvor vondt vil dere si stripping gjør?
Samme her - hadde forberedt meg på at det ville være vondt men kjente ikke noeTror det oppleves ulikt,jeg synes ikke det var vondt I det hele tatt de to gangene jeg ble strippet![]()