Stripping

Håper det går fort fremover ❤️

jordmoren min gjør ikke noen av delene...hun sjekket bare det vanlige og henviste meg til overtidskontroll den 19...

jordmoren min gjør ikke noen av delene...hun sjekket bare det vanlige og henviste meg til overtidskontroll den 19...
Så rart. Det var jordmoren min som tok opp temaet og spurte om jeg var interessert i å gjøre det. Ville ha meg inn til ny stripping om 2 dager hvis ingenting skjedde.

Masse lykke til :) Håper du får bedre effekt enn meg. Her har det bare resultert i tårer og skuffelser.

Jeg har blitt strippet for andre gang i dag.

Moden, avflatet og 2 cm.. Får håpe det skjer noe snart for oss begge. :) Lykke til!

JM jeg pleide, og gå til gjorde det heller ikke. Dessverre noen jordmødre som aldri har gjort det, og noen som har gått bort i fra det. Jeg satt i dag, og lurte på om jeg denne gang siden jeg bare går til fastlegen skulle få meg en time hos privat JM som kunne sjekke modning, og fikse hinne løsning for meg om det er klart for det :cool:

Kanskje dumt spørsmål i og med at en fødsel er nokså vondt, men hvor vondt vil dere si stripping gjør?

Kanskje dumt spørsmål i og med at en fødsel er nokså vondt, men hvor vondt vil dere si stripping gjør?
Akkurat det lurer jeg også på... Orker man å kjøre hjem selv? Skal det gjøres på sykehus har jeg 4mil hjem...
Samtidig er jeg ikke redd for smerte heller da. Har jo vært gjennom IVF og overlever man den lange støvsugernålen man får inn i Hufsa under egguttak så burde vel stripping være barnemat...

På en skala fra 1-10, vil jeg si 4-5. Tar kanskje 3 sekunder, og jeg syntes ikke det er noe å snakke om. Lukket øynene og puster ut og inn, så er det ferdig :)

Akkurat det lurer jeg også på... Orker man å kjøre hjem selv? Skal det gjøres på sykehus har jeg 4mil hjem...
Samtidig er jeg ikke redd for smerte heller da. Har jo vært gjennom IVF og overlever man den lange støvsugernålen man får inn i Hufsa under egguttak så burde vel stripping være barnemat...
Nå har ikke jeg vært gjennom en fødsel da, men det var absolutt ikke behagelig nei. Men ikke noe problem å kjøre hjem etterpå :) tok lengre tid enn 3 sekunder til meg da, men det avhenger vel av hvor mye jordmora tøyer.

Okei, men da skal man jo fint klare det :) har tidligere tatt biopsi fra livmorhalsen uten problem. Da klipper de jo inni der, så satser på at det evt vil gå fint og strippes og :happy:

Utrolig hva man tenker og bekymrer seg for..

Okei, men da skal man jo fint klare det :) har tidligere tatt biopsi fra livmorhalsen uten problem. Da klipper de jo inni der, så satser på at det evt vil gå fint og strippes og :happy:

Utrolig hva man tenker og bekymrer seg for..
Ja, man grubler jo og tenker noe helt vanvittig i disse tider :p skal tilbake for mer stripping i morgen hvis det ikke skjer noe før den tid. Gleder meg ikke akkurat, men håper jo på at det kan få fortgang i sakene :D

Ja, man grubler jo og tenker noe helt vanvittig i disse tider :p skal tilbake for mer stripping i morgen hvis det ikke skjer noe før den tid. Gleder meg ikke akkurat, men håper jo på at det kan få fortgang i sakene :D
Absolutt! Jeg har ikke blitt sjekket enda jeg altså, har seks dager til termin. Så aner ikke hvordan stå er. Men han er langt ned i bekkenet, og det kjennes ut som han vil ut og lengre ned titt og ofte.

Lykke til!

Back
Topp