Samme herSamme her - hadde forberedt meg på at det ville være vondt men kjente ikke noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herSamme her - hadde forberedt meg på at det ville være vondt men kjente ikke noe![]()
Kanskje dumt spørsmål i og med at en fødsel er nokså vondt, men hvor vondt vil dere si stripping gjør?
Sniker fra September.Akkurat det lurer jeg også på... Orker man å kjøre hjem selv? Skal det gjøres på sykehus har jeg 4mil hjem...
Samtidig er jeg ikke redd for smerte heller da. Har jo vært gjennom IVF og overlever man den lange støvsugernålen man får inn i Hufsa under egguttak så burde vel stripping være barnemat...
Første stripping gjort i dag 37+6. Helt overkommelig. Litt vondt og fikk kink i nakkenSniker fra September.
Stripping gjør ikke noe vondt sammenlignet med fødsel. Det er mer ubehagelig, og er litt vondt i det jm/lege røsker til. Det er fort gjort, og det er ikke vondt etterpå. Man kan som oftes begynne å blø, få kynnere eller rier etter stripping. Det gjør mindre vondt om man slapper av og ikke spenner seg. Hold knyttnevene under rumpa så de kommer ordentlig til. Og ja, man kan fint kjøre bil etterpåAnbefaler å ta på bind rett etter stripping. Kan nemlig komme en del blod og slim ut det første døgnet.
![]()