Stripping

Kanskje dumt spørsmål i og med at en fødsel er nokså vondt, men hvor vondt vil dere si stripping gjør?
Akkurat det lurer jeg også på... Orker man å kjøre hjem selv? Skal det gjøres på sykehus har jeg 4mil hjem...
Samtidig er jeg ikke redd for smerte heller da. Har jo vært gjennom IVF og overlever man den lange støvsugernålen man får inn i Hufsa under egguttak så burde vel stripping være barnemat...
Sniker fra September.

Stripping gjør ikke noe vondt sammenlignet med fødsel. Det er mer ubehagelig, og er litt vondt i det jm/lege røsker til. Det er fort gjort, og det er ikke vondt etterpå. Man kan som oftes begynne å blø, få kynnere eller rier etter stripping. Det gjør mindre vondt om man slapper av og ikke spenner seg. Hold knyttnevene under rumpa så de kommer ordentlig til. Og ja, man kan fint kjøre bil etterpå :) Anbefaler å ta på bind rett etter stripping. Kan nemlig komme en del blod og slim ut det første døgnet. :)

Sniker fra September.

Stripping gjør ikke noe vondt sammenlignet med fødsel. Det er mer ubehagelig, og er litt vondt i det jm/lege røsker til. Det er fort gjort, og det er ikke vondt etterpå. Man kan som oftes begynne å blø, få kynnere eller rier etter stripping. Det gjør mindre vondt om man slapper av og ikke spenner seg. Hold knyttnevene under rumpa så de kommer ordentlig til. Og ja, man kan fint kjøre bil etterpå :) Anbefaler å ta på bind rett etter stripping. Kan nemlig komme en del blod og slim ut det første døgnet. :)
Første stripping gjort i dag 37+6. Helt overkommelig. Litt vondt og fikk kink i nakken ;) :p Ble gjort kl 14 og har ikke blødd men har kommet ut noen rosa biter. Ligner på sånn som da man mistet jomfruhinna :p

Back
Topp