Stringtruser, busemenn og dopapir

Jepp! Helt forferdelig! :p
Ja akkurat når det kommer til dopapir så må det være skikkelig!! Ikke slik at alt går gjennom papiret når du tørker deg og heller ikke slik at du er sår i ræva etterpå :P
Måtte en periode ha FirstPrice, eneste vi hadde penger til. Holdt på å bli sprø :P

Ja akkurat når det kommer til dopapir så må det være skikkelig!! Ikke slik at alt går gjennom papiret når du tørker deg og heller ikke slik at du er sår i ræva etterpå :P
Måtte en periode ha FirstPrice, eneste vi hadde penger til. Holdt på å bli sprø :P
Hadde en slik periode her og! Takk og lov er den over, for å si det sånn!! :p

Har funnet ut at mannen reagerer VELDIG på fargen rød :p hvis det er rødt så er det OK, er det ikke rødt er set bortkasta *flirer* merkelig mann :p
det har jeg ikke tenkt på kanskje jeg skal prøve fargen rødt?;P haha

For å få dopapiret mer på banen her... Hvordan henger dere opp dopapiret på beholderen? :p
våres står bare i kroken, ga opp å henge den opp, da den ene katten ALLTID leker med den, når den har klart å snike seg inn på badet;P

våres står bare i kroken, ga opp å henge den opp, da den ene katten ALLTID leker med den, når den har klart å snike seg inn på badet;P
Hehe. Vi har stativ midt på gulvet :P
Og katten er livredd badet fordi jeg hiver han i dusjen støtt og stadig :P

å uff, viss det funker kommer jeg til å le meg i hjel;P kanskje be noen forske må genetikken hos oksen og sammenligne den med menn?
Hehe. Du må prøve og si i fra om det virker så kan vi slå oss sammen og finne noen som kan forske på det :P

Hehe. Vi har stativ midt på gulvet :p
Og katten er livredd badet fordi jeg hiver han i dusjen støtt og stadig :p
joda den ene katten hu har skjønt det, men bengelen vår hun elsker å bade, så hu hopper frilivig i badevannet til L når vi tar han ut;P gitt opp den katten hu er noe for seg selv;P

joda den ene katten hu har skjønt det, men bengelen vår hun elsker å bade, så hu hopper frilivig i badevannet til L når vi tar han ut;P gitt opp den katten hu er noe for seg selv;P
Hehe. Min legger seg bare ned og spiller død :P ler så jeg hyler hver gang ;)

Hahha

Perser blandingen min hun gjør akkurat det samme, resten av kvelden vil hun bare sitte å skule på meg med store triste øyne;P
Hehe. Herlig disse kattene med stor personlighet ;)

Jeg takler ikke vanlige truser faktisk de går første inn i rumpa så string her;)

Back
Topp