Stringtruser, busemenn og dopapir

Ja. ;) Jeg kjøpte noen og sa til mannen at jeg ville lære meg å gå med det. "Hvorfor det?" Spør han. Godt spørsmål. :P Jeg skulle også en gang lære meg å gå i høye hæler... Kan ikke det heller. :P
Kan ikke gå i høye hæler jeg heller ;)

Godt å høre at jeg ikke er alene. ;)
Hadde jeg ikke drukket kaffe kunne jeg ikke kalt meg voksen, haha! Neida. Men følte en stund at "alle" kvinner kan gå i høye hæler og string...
Går jeg i høye hæler risikerer jeg å ødlegge både rygg og bein :o går så anstrengt :P

Går jeg i høye hæler risikerer jeg å ødlegge både rygg og bein :o går så anstrengt :P

Er ikke så avslappet her heller.
Jeg får så sykt vond framme under foten. Lånte min søsters støvletter da jeg skulle ut og trille lillebror. Gikk fint aller først, men på slutten tryglet jeg nesten babyen om å sove slik at jeg kunne ta de av. :P

Er ikke så avslappet her heller.
Jeg får så sykt vond framme under foten. Lånte min søsters støvletter da jeg skulle ut og trille lillebror. Gikk fint aller først, men på slutten tryglet jeg nesten babyen om å sove slik at jeg kunne ta de av. :P
Når jeg har prøvd meg med høye hæler på byen ender det alltid opp med at jeg går barbent hjem :P

Back
Topp