Herlig at denne "meningsløse" tråden blei så braflirer rått av dere Når jeg leser igjennom og kjenner meg godt igjen i mye
![]()
Artig tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig at denne "meningsløse" tråden blei så braflirer rått av dere Når jeg leser igjennom og kjenner meg godt igjen i mye
![]()
Kan ikke gå i høye hæler jeg hellerJa.Jeg kjøpte noen og sa til mannen at jeg ville lære meg å gå med det. "Hvorfor det?" Spør han. Godt spørsmål.
Jeg skulle også en gang lære meg å gå i høye hæler... Kan ikke det heller.
![]()
Kan ikke gå i høye hæler jeg heller![]()
Går jeg i høye hæler risikerer jeg å ødlegge både rygg og beinGodt å høre at jeg ikke er alene.
Hadde jeg ikke drukket kaffe kunne jeg ikke kalt meg voksen, haha! Neida. Men følte en stund at "alle" kvinner kan gå i høye hæler og string...
Går jeg i høye hæler risikerer jeg å ødlegge både rygg og beingår så anstrengt
![]()
HeheheheHer må jeg gjemme dorullene![]()
Når jeg har prøvd meg med høye hæler på byen ender det alltid opp med at jeg går barbent hjemEr ikke så avslappet her heller.
Jeg får så sykt vond framme under foten. Lånte min søsters støvletter da jeg skulle ut og trille lillebror. Gikk fint aller først, men på slutten tryglet jeg nesten babyen om å sove slik at jeg kunne ta de av.![]()
BestemortruserG-strengtruse kom aldri på igjen etter min første kom til verden![]()
Nå er det kun gode bestemor truser som min mann sierhihi
La ikke merke til noe skrivefeilRettet på ordet nå... De deler seg så fort![]()
Har du en liten tass som stjeler?![]()
Ja mildt sagt ! Noen ganger altså !!! Synes det er godt med jord også plutseligHehehehe
Passe godt på de, de er viktig![]()
La ikke merke til noe skrivefeilbare veldig enig i bestemortruser
![]()
Når jeg har prøvd meg med høye hæler på byen ender det alltid opp med at jeg går barbent hjem![]()
UffdaJa mildt sagt ! Noen ganger altså !!! Synes det er godt med jord også plutselig![]()
Hehe. Alle ser jo på meg som om jeg er gal, men bare orker ikke mer på sluttenSkjønner jeg godt.Endte sånn etter en klassefest da jeg lånte min søsters hæler.