AmenFatter ikke at jeg brukte string hele døgnet før, gnagde jo mot den ene hemoroidern jeg hadde bak i røven og d ville jo ikke slutte å klø! Nei,ble mye bedre etter jeg begynte me bestemortruse ja!!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AmenFatter ikke at jeg brukte string hele døgnet før, gnagde jo mot den ene hemoroidern jeg hadde bak i røven og d ville jo ikke slutte å klø! Nei,ble mye bedre etter jeg begynte me bestemortruse ja!!)
Haha! Mine gikk like gjerne i søplaHaha jeg bøyde meg i støvet for dem i over 10 år, nå ligger de jeg har igjen og samler opp huskaninene i skuffen
Vel som gubben sa første gangen jeg hadde på sexy undertøy. Hvorfor kaster du bort penger på slikt det skal jo av like velHaha! Mine gikk like gjerne i søplaTror mannen ble skuffa
![]()
Hehe, det var en litt annen innstilling enn min sin..Vel som gubben sa første gangen jeg hadde på sexy undertøy. Hvorfor kaster du bort penger på slikt det skal jo av like vel![]()
Haha jeg hvet fikk nesten sjokk. Fikk helt hakeslepp. Spurte pappa om hva som foregikk han bare humra og sa vent til han har runda 40Hehe, det var en litt annen innstilling enn min sin..Her er det mer sånn "Kan du ikke være så snill å bruke korsett osv..?"
![]()
Sier min ogsåVel som gubben sa første gangen jeg hadde på sexy undertøy. Hvorfor kaster du bort penger på slikt det skal jo av like vel![]()
HahaSier min også![]()
![]()
HahahahahHaha jeg hvet fikk nesten sjokk. Fikk helt hakeslepp. Spurte pappa om hva som foregikk han bare humra og sa vent til han har runda 40![]()
Pleier å bruke det som en overraskelse, litt sånn hint hintHaha
Jeg som elsker det. Men gleden har forsvunnet litt da det virker håpløst lol
Her virker det ikke lol ikke på den måten. Tror han synes det er slitsomt å komme til varene sinePleier å bruke det som en overraskelse, litt sånn hint hintda liker han det godt
så selvom han sier en ting virker det som om han mener en annen
![]()
Har funnet ut at mannen reagerer VELDIG på fargen rødHer virker det ikke lol ikke på den måten. Tror han synes det er slitsomt å komme til varene sine![]()
Etter jeg fikk guttene for 7 år siden synes jeg det ble veldig ubehagelig så derfor er det sjeldent jeg går med det nå.Bruker stort sett string. Sluttet dere med det etter fødsel?
Finnes det dopapir som loer??Jeg kan ikke fordra dopapir som loer!! Eller når du er på offentlig toalett og dopapir fester seg til hælen på støvlettene!![]()
Jeg syns sånn "tynt" dopapir loer. Altså at papiret går litt i oppløsning pp en måteFinnes det dopapir som loer??
Da skjønner jegJeg syns sånn "tynt" dopapir loer. Altså at papiret går litt i oppløsning pp en måte![]()
Jepp! Helt forferdelig!Da skjønner jegsånn FirstPrice opplegg
![]()