Stringtruser, busemenn og dopapir

Fatter ikke at jeg brukte string hele døgnet før, gnagde jo mot den ene hemoroidern jeg hadde bak i røven og d ville jo ikke slutte å klø! Nei,ble mye bedre etter jeg begynte me bestemortruse ja!!:))
Amen ;)

Haha! Mine gikk like gjerne i søpla:p Tror mannen ble skuffa;)
Vel som gubben sa første gangen jeg hadde på sexy undertøy. Hvorfor kaster du bort penger på slikt det skal jo av like vel :p

Vel som gubben sa første gangen jeg hadde på sexy undertøy. Hvorfor kaster du bort penger på slikt det skal jo av like vel :p
Hehe, det var en litt annen innstilling enn min sin.. :p Her er det mer sånn "Kan du ikke være så snill å bruke korsett osv..?" :p

Så glad for at 2 åringen min ikke har funnet nesen sin enda, selv om han ofte nevner at han har buser og snørr :P String sluttet jeg med etter fødsel:P

Hehe, det var en litt annen innstilling enn min sin.. :p Her er det mer sånn "Kan du ikke være så snill å bruke korsett osv..?" :p
Haha jeg hvet fikk nesten sjokk. Fikk helt hakeslepp. Spurte pappa om hva som foregikk han bare humra og sa vent til han har runda 40:p

Haha
Jeg som elsker det. Men gleden har forsvunnet litt da det virker håpløst lol
Pleier å bruke det som en overraskelse, litt sånn hint hint :P da liker han det godt ;) så selvom han sier en ting virker det som om han mener en annen :P

Pleier å bruke det som en overraskelse, litt sånn hint hint :P da liker han det godt ;) så selvom han sier en ting virker det som om han mener en annen :P
Her virker det ikke lol ikke på den måten. Tror han synes det er slitsomt å komme til varene sine :p

Bruker stort sett string. Sluttet dere med det etter fødsel?

Her virker det ikke lol ikke på den måten. Tror han synes det er slitsomt å komme til varene sine :p
Har funnet ut at mannen reagerer VELDIG på fargen rød :P hvis det er rødt så er det OK, er det ikke rødt er set bortkasta *flirer* merkelig mann :P

Bruker stort sett string. Sluttet dere med det etter fødsel?
Etter jeg fikk guttene for 7 år siden synes jeg det ble veldig ubehagelig så derfor er det sjeldent jeg går med det nå. :)

Jeg kan ikke fordra dopapir som loer!! Eller når du er på offentlig toalett og dopapir fester seg til hælen på støvlettene! :o

For å få dopapiret mer på banen her... Hvordan henger dere opp dopapiret på beholderen? :P

Back
Topp