Noen som har link til superenkle men fine oppskrifter? Har lite erfaring med strikking, men har så lyst å strikke til lille. Eneste jeg har strikket før er skjerf eller vaskekluter med rette og vrange masker, altså helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har link til superenkle men fine oppskrifter? Har lite erfaring med strikking, men har så lyst å strikke til lille. Eneste jeg har strikket før er skjerf eller vaskekluter med rette og vrange masker, altså helt enkelt.
Tenkte på babyteppe og på hentesettHvilken type strikkeprosjekter kunne du tenke deg da?Babytepper f.eks? Der finnes det en god del oppskrifter som ikke er vanskelige (bare litt tidkrevende pga at et teppe gjerne bør ha en viss størrelse
) du kommer et godt stykke med rette og vrange masker, men hvis du kan øke og felle har du plutselig utvidet mulighetene myyye!
![]()
Tenkte på babyteppe og på hentesettIkke lært meg øking og felling, men det finnes kanskje instruksjonsvideoer på nett?
![]()
Tenkte på babyteppe og på hentesettIkke lært meg øking og felling, men det finnes kanskje instruksjonsvideoer på nett?
![]()
Denne er superenkel. Tar ikke så lang tid heller siden det er tykt garn og tykke pinnerNoen som har link til superenkle men fine oppskrifter? Har lite erfaring med strikking, men har så lyst å strikke til lille. Eneste jeg har strikket før er skjerf eller vaskekluter med rette og vrange masker, altså helt enkelt.
Den skal jeg hvertfall klareDenne er superenkel. Tar ikke så lang tid heller siden det er tykt garn og tykke pinner
http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=3878&cid=1
Her er det jeg strikket til storesøster. Det syns ikke veldig godt de pinnene på hver ende. Det blir jo nesten en bord rundt kantene på hele teppet.Den skal jeg hvertfall klareMen forstod ikke helt hvorfor man skal begynne og avslutte med 4 pinner rett. Blir det ikke finere å bare ta hele i perlestrikk?
Da må det bli et såntHer er det jeg strikket til storesøster. Det syns ikke veldig godt de pinnene på hver ende. Det blir jo nesten en bord rundt kantene på hele teppet.
Fin! Hvor kommer oppskriften fra? Og er det en tilhørende jakke?Vis vedlegget 215428
Teststrikker mellowbuksa. Jeg er usikker på hva som skal bli neste strikkeprosjekt.
Vogndyne er vel 65*80, men jeg tror et teppe godt kan være litt større enn det, siden det ikke blir så klumpete.Størrelse på vognteppe?
Jeg har heklet et "lappeteppe" i bomull (som snart må monteres..Det blir ganske stort, og jeg tenker å bruke det inne.
Men har også lyst til å strikke et teppe i ull også, som kan brukes som vognteppe. Hvor stort bør det være?
Fin! Hvor kommer oppskriften fra? Og er det en tilhørende jakke?
Aha! GøyTakkOppskriften er ikke lagt ut ennå. Jeg teststrikket den for "handmadebymellow" (instagram). Usikker på om det er lagt ut oppskrift på jakke, men jeg vet hun har oppskrift på shorts med samme strukturstrikk
![]()