Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strikker denne jakken i lysegrått. Går nok i gang på et hentesett i en eller annen farge når jeg får vite kjønn! ❤![]()
Ja det er gøy å strikke det også! Minste størrelse er 3-6 mnd, så dette blir ikke selve hentesettet altså. Det har jeg ikke bestemt meg for endaÅ, det var nydelig! Hver gang jeg tror jeg har bestemt meg for hentesett så ser jeg at noen poster bilde av et enda finere ett. Kanskje jeg må strikke flere![]()
Å, det var nydelig! Hver gang jeg tror jeg har bestemt meg for hentesett så ser jeg at noen poster bilde av et enda finere ett. Kanskje jeg må strikke flere![]()
Jeg kjøpte dette hefter fra sandnesgarn i dag, det er SÅ mye nydelig i det! Anbefales virkelig
Se på denne siden, også blar du nederst på siden. Der er bilde av alle oppskriftene som er i heftet![]()
http://www.sandnesgarn.no/oppskrifter/1618-lekeromper
Hva med sandnesgarn mandarin petit? Har strikket endel babytepper i garnetHar dere forslag til godt garn i bomull?
Eldstemann reagerer veldig på ull og får kraftig utslett (også av merinogarnet), så jeg vurderer å strikke noe i bomull også.
Jeg har ikke prøvd blandingsgarn som feks cotton merino fra drops. Det er mulig at det tolereres bedre![]()
Den lekeromperen har jeg strikket, såå søt! Enig i at det er et kjekt hefteJeg kjøpte dette hefter fra sandnesgarn i dag, det er SÅ mye nydelig i det! Anbefales virkelig
Se på denne siden, også blar du nederst på siden. Der er bilde av alle oppskriftene som er i heftet![]()
http://www.sandnesgarn.no/oppskrifter/1618-lekeromper
Du kan prøve enten lille lerke/lerke fra dale garn, eller duo/mini duett fra sandnes garn.Har dere forslag til godt garn i bomull?
Eldstemann reagerer veldig på ull og får kraftig utslett (også av merinogarnet), så jeg vurderer å strikke noe i bomull også.
Jeg har ikke prøvd blandingsgarn som feks cotton merino fra drops. Det er mulig at det tolereres bedre![]()
Har dere forslag til godt garn i bomull?
Har dere forslag til godt garn i bomull?
Hva med sandnesgarn mandarin petit? Har strikket endel babytepper i garnet![]()
Du kan prøve enten lille lerke/lerke fra dale garn, eller duo/mini duett fra sandnes garn.
Ikke forslag på bomull, men har hørt om unger som reagerer på ull-men som tåler alpakka. Prøvd det?
Anbefaler å prøve Dale Lerke og Dale Lille Lerke, det er blandingsgarn.Ellers har jeg strikka noe i Sandnes mandarin petit, rent bomullsgarn, men synes både fastheten og elastisiteten er mye dårligere.
![]()
akkurat ferdig med dette settet. Str 3-6 mnd. Blir veldig nøytralt så lenge vi ikke vet kjønn
Fins også garn av bambus som jeg vet mange bruker når de reagerer på ullFlott! Her var det mange gode forslag. Tusen takk!Jeg skal garnhandle litt på nettet nå
![]()
Har du søstrene grene i nærheten kan jeg anbefale bomullsgarnet deres
Fins også garn av bambus som jeg vet mange bruker når de reagerer på ull![]()
Da ville jeg heller prøvd det enn bomullJa, vi har brukt mye kjøpesett i bambus, men jeg har faktisk ikke tenkt på at jeg kan kjøpe bambusgarn![]()