Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OK, det er jo ikke så gæærntBegynner å nærme seg 1/2 garnnøste nå kanskje.. Regnet ut 4,5 nøster til ett vognteppe![]()
Så fint! Elsker den farge. Eg klær den absolutt ikkje, men ungene heldigvis gjer det, takka pigmenten til pappa![]()
Sandnes Garn, Mini Alpakka
Jeg elsker magic loop. Foretrekker å bruke 80cm rundpinne. Jeg har ikke prøvd to samtidig, har nok med 1. Men hørt mange liker det. Ville nok prøvd med 1 om gangen når det er første gang du prøver
Ja, magic loop er knall. Jeg synes det blir stress å strikke begge samtidig hvis man skal ha mønster, for det blir så mye tråderEr det noen som har peiling på magic loop?
Jeg skal strikke ermer til sønnens snøløvgenser, men jeg hater å bruke settpinner. Jeg tenkte derfor å prøve meg på magic loop.
Anbefaler dere å strikke ett og ett erme i førsteomgang eller begge samtidig?
Ja, magic loop er knall. Jeg synes det blir stress å strikke begge samtidig hvis man skal ha mønster, for det blir så mye trådermen ellers er det genial for man får øke masker akkurat på samme sted på begge armene. Hva endte du opp med å gjøre?
Samme her! Jeg klør i fingrene etter å få begynt på babystrikkingen, og julegavene føles sååå kjedelige å strikke!Det er jo så mye fint å strikke til de små <3
Før jul nå har jeg en noen julegaver jeg skal strikke ferdig, men etter jul da blir det babystrikk![]()
Samme her! Jeg klør i fingrene etter å få begynt på babystrikkingen, og julegavene føles sååå kjedelige å strikke!
Og nå har jeg brukt verdifull strikketid på å bla meg gjennom store deler av håndsrbeidstråden til november 16 forumetHelt enig!! Og i tillegg er jeg så trøtt for tiden, så det går saaakte med julegavene..![]()