Strikking til spirene

Noen som har begynt å tenke på hentesett? Eller som har inspirasjonsbilder å dele?:) Jeg kommer nok til å vente til uke 12, men moro å titte og planlegge litt:)

Jeg funderer også på hentesett! Gøy hvis vi kan dele inspirasjonsbilder :-) Skal søke litt på pinterest også legge ut hvis jeg finner noe fint :-)

Gleder meg til jeg kan begynne å strikke. :) Regner med det blir hentesett, et teppe eller tre, og en drøss med klær. Mamma, ei tante av meg og søsteren min er også strikkere så tipper det blir nok strikketøy.

Har også lyst til å hekle en sånn en:
IMG_8371_1_medium2.jpg

Det er kjempeartig å hekle denne, og alle andre mønstre fra Heidi Bears. Anbefales! :D

Jeg venter nok med hentesett til vi har fått vite kjønn på oul ;)

Jeg venter nok med hentesett til vi har fått vite kjønn på oul ;)

Gjør nok det selv, med mindre jeg finner er nøytralt sett som jeg virkelig liker:) Tepper og nøytrale heldresser kommer jeg nok til å slenge på pinnene før uke 18 (klør i fingrene :) )

Last edited:
Dere er flinke, jeg skulle ønske jeg kunne, og hadde tålmodighet.. Kanskje jeg lærer det til jeg får barnebarn :D

Ja må huske på det der. Blir nok en del i strl 6 mnd. Men sønnen hadde 40/44 i 3 mnd og da brukte vi bare ull. Så tenker jeg strikker en del smått, så gir jeg det heller bort hvis vi er så heldige å ikke trenge det
Ja, det var lurt :) det kommer nok alltids til glede for og nytte hos noen, om man ikke får brukt det selv :)

Ja, det tar jo endel tid å strikke ja! Er jo stort pledd og masse mønster:) på dette og det andre har jeg faktisk brukt sandnesgarn mandarin petit, fordi det kan vaskes på 60 grader, tenker det er litt greit til de minste:)
Så lurt :) hvilke andre garn har du prøvd?

Her er storesøster i hentesettet sitt. Mamma som strikket. Men hun var så lita da hun kom at hun ikke kunne bruke buksa som hørte til så mamma heiv seg rundt og strikket en lilla minibukse. Men jakken kunne bare brettes opp :)

Her er storesøster i hentesettet sitt. Mamma som strikket. Men hun var så lita da hun kom at hun ikke kunne bruke buksa som hørte til så mamma heiv seg rundt og strikket en lilla minibukse. Men jakken kunne bare brettes opp :)
57a873227e48e9181e58a491ee449fdb

Jeg har begynt på en teppe i går. Søstera mi skal strikke hentesettet.

Back
Topp