Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nett ferdi me ullbukse te minilura på om eg ska laga buksesela på an og då.. Og festa på eit par pippinette knappa eller nåke..?!
![]()
I dag har eg sydd samen gubben sin genser!Strikka an te 30års dagen, so no kan dagen berre komma!
.. Må bare festa litt trådar og sånt...
![]()
Kul genser![]()
StiligI dag har eg sydd samen gubben sin genser!Strikka an te 30års dagen, so no kan dagen berre komma!
![]()
Takk! Har oppskrift på lua, kan finne den i morgen når jeg er på pcKjempesøt! Har du oppskrift på sånne eller?!![]()
Takk! Derfor jeg liker å hekleSå søøøt![]()
Fordelen med hekling er at det går så fort![]()
Her er oppskriften på luen, men jeg endret den litt.Kjempesøt! Har du oppskrift på sånne eller?!![]()
Ahh... Den var fantastisk fin. Lurer på om jeg kan smiske med min søster å få hun til å hekle en til lillegutt;-)
Takk ^^ ja det må du gjøreAhh... Den var fantastisk fin. Lurer på om jeg kan smiske med min søster å få hun til å hekle en til lillegutt;-)
Superkul!I dag har eg sydd samen gubben sin genser!Strikka an te 30års dagen, so no kan dagen berre komma!
![]()
Så søtePrøvd meg på noen babybooties![]()
Kjappe og enkle å strikke![]()