Bruk et slik kjøkkenhåndkle, som du tørker oppvasken med (y)Ja, det er noe sånt jeg tenker på. Har gjort det en gang før, men husker det ikke.
Tusen takk for svar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruk et slik kjøkkenhåndkle, som du tørker oppvasken med (y)Ja, det er noe sånt jeg tenker på. Har gjort det en gang før, men husker det ikke.
Tusen takk for svar![]()
Bor du i Oslo?Garnet koster mellom 3-500kr, pluss at jeg gjerne vil ha litt for jobben, 800,- når det er så mange ting, tar veldig mye tid![]()
Bor du i Oslo?
Jeg syr mest jeg!
Har blant annet sydd et babynest. Var før vi visste at vi får jente, så valgte litt kjønnsnøytralt. Men alt trenger jo ikke være rosa uansett, synes jegVis vedlegget 81857
Også laget jeg et til søsteren min sin baby
Vis vedlegget 81858
Så fine!Jeg syr mest jeg!
Har blant annet sydd et babynest. Var før vi visste at vi får jente, så valgte litt kjønnsnøytralt. Men alt trenger jo ikke være rosa uansett, synes jegVis vedlegget 81857
Også laget jeg et til søsteren min sin baby![]()
Vis vedlegget 81858
Så utrolig fin..Strikket hentedress til jentungen her. Med lue, votter og sokker tilVis vedlegget 81445
TakkSå utrolig fin..
Ferdig med lue som skal gies bort ^^
Vis vedlegget 82020
TakkSå søt![]()
Prøvd 3 ganger nå å strikke en jeg har fått oppskrift på. men den blir jo så knøtt liteSå nå ga jeg opp for en stund
![]()
Jeg skal prøve meg på nøstebarnteppet (Mor Signes babyteppe)Venter bare på garnet skal dukke opp i posten!! Andre som har strikket dette?
Takk! Om det var meg du spurte så finner jeg oppskrifter herSå nydeligHvor har du funnet oppskrift? Jeg syns det er så vanskelig å finne hekleoppskrifter på babytøy.
Så fint