Strikking og hekling

Skjønne småstrikk so e produsert!;) eg og måtte prøva å strikka boots :-) so endte eg opp me å hekla kosedyr.. :-P ikkje heilt ferdi å montera då, men eg ser di blir søte :-P

Vedlegg

• 1412429108935.jpg
    1412429108935.jpg
    81,5 KB · Visninger: 57
Garnet koster mellom 3-500kr, pluss at jeg gjerne vil ha litt for jobben, 800,- når det er så mange ting, tar veldig mye tid:)

Har et spørsmål, og håper noen kan hjelpe meg.
Jeg har heklet et teppe i bestemorruter, og vet det finnes en teknikk for å få det flatt. Men ikke hvordan.. Håper noen kan hjelpe meg :)

Har et spørsmål, og håper noen kan hjelpe meg.
Jeg har heklet et teppe i bestemorruter, og vet det finnes en teknikk for å få det flatt. Men ikke hvordan.. Håper noen kan hjelpe meg :)

Kanskje jeg misforstår, men tenker du på å dampe teppet? Bare bruk en våt klut du legger oppå teppet og stryk det :) da legger strikket ull seg veldig fint, og du kan strekke og forme det litt som du vil :)

Kanskje jeg misforstår, men tenker du på å dampe teppet? Bare bruk en våt klut du legger oppå teppet og stryk det :) da legger strikket ull seg veldig fint, og du kan strekke og forme det litt som du vil :)
Ja, det er noe sånt jeg tenker på. Har gjort det en gang før, men husker det ikke.
Tusen takk for svar :)

Back
Topp