lillparven
Glad i forumet
Så nydelige kjoler! Utrolig fine!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelige kjoler! Utrolig fine!
Kjempe fine kjoler! Flink er duTakk
Termin 17. Januar
Jeg er ferdig med omslagsjakken til lille i magen. Strikket i Holst Noble m kasjmir. Den ble veldig myk og god. Fikk lyst til å kle babyen i ull fra topp til tå og fikk lyst til å strikke body også. ( jepp, litt galskap) Likte ikke fargen helt. Litt mye hyssingfarge.
Vis vedlegget 68674
1. Mann skal bli storebror
Ååh så mye fint, blir skikkelig sjalu! Har så lyst til å klare sånt selv. Hvordan skjønner dere strikkeoppskriftene?? For meg er det heeelt latinsk!
Jeg kan rett og vrang, men aner ikke hvordan man øker eller feller. Får heller ikke til å legge opp masker sånn at jeg kam begynne å strikke visst du skjønner? Skal sjekke ut gruppa! Har prøvd youtube før, men det går så fort og dem jeg så blir feil vinkel for megVar det for meg også. Meldte meg inn på strikkesiden på Face lærte masse der pluss videoer fra garnstudio og YouTube. Start med noe enkelt.
Dorte genser. Den er bare rett strikkden til Sophia
![]()
Er veldig lett når du først kommer inn og kan det grunnleggende rett/vrang, øking/felling.
Jeg kan rett og vrang, men aner ikke hvordan man øker eller feller. Får heller ikke til å legge opp masker sånn at jeg kam begynne å strikke visst du skjønner? Skal sjekke ut gruppa! Har prøvd youtube før, men det går så fort og dem jeg så blir feil vinkel for meg![]()
Strikke en genser??? Det er godt NOEN har troa på megSkal sjekke det ut. Men hva gjør man med hals og ermer da?
Åjaa så man strikker bare deler og setter alt sammen etterpå? Gjelder det ermene også? Eller strikker man på rundpinne?Du kan finne bøker som viser deg enkelt også!å legge opp tenker jeg, ellers ville jeg spurt din lokale garnbutikk eller noen av dine kjente!
alltid noen som vil og kan hjelpe!
![]()
Ellers med den genseren er det plankekjøring, du feller rett av og syr sammen tilslutt!ikke noe å tenke på med hals eller noe slikt..
![]()
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Åjaa så man strikker bare deler og setter alt sammen etterpå? Gjelder det ermene også? Eller strikker man på rundpinne?
Ja da får jeg spørre garnbutikken her, familie bor 6 timer unna og jeg tror ikke noen av vennene mine strikker :S
Shit, jeg har kjøpt boken Myk start og har tenkt å prøve meg på å strikke en kjørepose. Men jeg klarer jo ikke å lese strikkeoppskrifter. Å vet heller ikke hvilke pinner jeg bør strikke med.
Noen som har forslag til noe enklere jeg kan strikke slik at jeg får det litt inn i fingra?
Den ble jo kjempe fin![]()