Strikking og hekling

Prosjekt nr 2 begynt på her ;) klarer aldri å sitte med samme prosjektet lenge, så må ha slik at jeg kan veksle ;)

Vis vedlegget 67817

Har lurt på å begynne på samme :) hva syns du om prosjektet, tar det laaaang tid? Er litt engstelig for det lange blå strekket... Redd for at det blir så kjedelig at jeg ikke blir ferdig :)

Har lurt på å begynne på samme :) hva syns du om prosjektet, tar det laaaang tid? Er litt engstelig for det lange blå strekket... Redd for at det blir så kjedelig at jeg ikke blir ferdig :)
Er første gang jeg strikker med klippemasker, og er i tilleg ikke noe racer på strikking (derfor jeg har 2 prosjekt, for jeg blir fort lei).. Har ikke kommet lenger enn ca 10 cm, men det virker greitt enda ;) velg deg noen farger du liker, da gleder du deg bare til å begynne på mønsteret, sånn føler jeg det enda vertfall ;) jeg strikker det i hvitt og grått, da jeg syns den blåfargen er såå kjedelig ;)

Er første gang jeg strikker med klippemasker, og er i tilleg ikke noe racer på strikking (derfor jeg har 2 prosjekt, for jeg blir fort lei).. Har ikke kommet lenger enn ca 10 cm, men det virker greitt enda ;) velg deg noen farger du liker, da gleder du deg bare til å begynne på mønsteret, sånn føler jeg det enda vertfall ;) jeg strikker det i hvitt og grått, da jeg syns den blåfargen er såå kjedelig ;)

Er også litt engstelig for blåfargen, men samtidig vet jeg ikke om jeg venter gutt eller jente, så tenkte de tradisjonelle fargene var litt kjønnsnøytrale... Skulle jeg valgt grått og hvitt ville jeg i tillegg valgt rosa eller blått, men vet jo ikke helt hvilken...

Hva har du som tredje farge? Eller strikker du den bare med to?

Er også litt engstelig for blåfargen, men samtidig vet jeg ikke om jeg venter gutt eller jente, så tenkte de tradisjonelle fargene var litt kjønnsnøytrale... Skulle jeg valgt grått og hvitt ville jeg i tillegg valgt rosa eller blått, men vet jo ikke helt hvilken...

Hva har du som tredje farge? Eller strikker du den bare med to?

Hovudfargen er hvit, mønsteret blir lyse grått og den øverste kanten blir mørke grå :) vet ikke hva som skjuler seg i magen jeg heller, så da tenkte jeg at de fargene passa fint ;) hvitt og brunt er også veldig fint ilag ;)

Hovudfargen er hvit, mønsteret blir lyse grått og den øverste kanten blir mørke grå :) vet ikke hva som skjuler seg i magen jeg heller, så da tenkte keg at de fargene passa fint ;)

Ja det er sant, de fargene er jo fine... Får se hva jeg gjør, men vil veldig gjerne strikke et vognteppe. :)

ImageUploadedByBV Forum1405115786.101133.jpgvell, er ikke komt så langt enda, men det tar form ;) .. Vert så varmt de siste dagene, at jeg har ikke orka og bevege hendene så mye ..

Veldig kjedelig enda, men har valgt og strikke klippemaskene vrange, slik at jeg får avsluttet hver runde, og ikke bare strikker rundt og rundt og rundt ;) ..

❤️25.1.15❤️

Å blir så fint :)

Lurer selv på om jeg skal starte med teppe nå i ferien. Supert i strikke i bilen :D har startet på en dress til i Marius men de. Blir å strikke på på kvelden :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Å blir så fint :)

Lurer selv på om jeg skal starte med teppe nå i ferien. Supert i strikke i bilen :D har startet på en dress til i Marius men de. Blir å strikke på på kvelden :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Tror det blir veldig gøy når jeg kommer meg opp til mønsteret, vanlig "rettfram" strikking er så kjedlig ;) Er kjekt med flere prosjekter, så jeg stemmer for at du lager et du også ;)

❤️25.1.15❤️

Tror det blir veldig gøy når jeg kommer meg opp til mønsteret, vanlig "rettfram" strikking er så kjedlig ;) Er kjekt med flere prosjekter, så jeg stemmer for at du lager et du også ;)

❤️25.1.15❤️

Har alltid 2-3 prosjekter på gang her :P så ikke arbeidsledig nei :P

Termin 17. Januar

Back
Topp