Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kult! Jeg har også lyst til å strikke noe mariusgreier, får se om jeg kommer meg rundt til det etter hvert!Prosjekt nr 2 begynt på herklarer aldri å sitte med samme prosjektet lenge, så må ha slik at jeg kan veksle
![]()
Vis vedlegget 67817
![]()
Prosjekt nr 2 begynt på herklarer aldri å sitte med samme prosjektet lenge, så må ha slik at jeg kan veksle
![]()
Vis vedlegget 67817
![]()
Er første gang jeg strikker med klippemasker, og er i tilleg ikke noe racer på strikking (derfor jeg har 2 prosjekt, for jeg blir fort lei).. Har ikke kommet lenger enn ca 10 cm, men det virker greitt endaHar lurt på å begynne på sammehva syns du om prosjektet, tar det laaaang tid? Er litt engstelig for det lange blå strekket... Redd for at det blir så kjedelig at jeg ikke blir ferdig
![]()

Er første gang jeg strikker med klippemasker, og er i tilleg ikke noe racer på strikking (derfor jeg har 2 prosjekt, for jeg blir fort lei).. Har ikke kommet lenger enn ca 10 cm, men det virker greitt endavelg deg noen farger du liker, da gleder du deg bare til å begynne på mønsteret, sånn føler jeg det enda vertfall
jeg strikker det i hvitt og grått, da jeg syns den blåfargen er såå kjedelig
![]()
![]()
Er også litt engstelig for blåfargen, men samtidig vet jeg ikke om jeg venter gutt eller jente, så tenkte de tradisjonelle fargene var litt kjønnsnøytrale... Skulle jeg valgt grått og hvitt ville jeg i tillegg valgt rosa eller blått, men vet jo ikke helt hvilken...
Hva har du som tredje farge? Eller strikker du den bare med to?

Er bare å begynne, er ikke verre enn å gi seg om det blir for illeJa det er sant, de fargene er jo fine... Får se hva jeg gjør, men vil veldig gjerne strikke et vognteppe.![]()
Å blir så fint
Lurer selv på om jeg skal starte med teppe nå i ferien. Supert i strikke i bilenhar startet på en dress til i Marius men de. Blir å strikke på på kvelden
![]()
25.1.15
![]()
Så finDenne søte omslagsjakken skal jeg prøve å strikke
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b25&d_id=11&lang=no
Termin 17. Januar
Denne søte omslagsjakken skal jeg prøve å strikke
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b25&d_id=11&lang=no
Termin 17. Januar
Den er helt utrolig søt! Har den samme![]()
Så finmå få se resultat når du er ferdig!