Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke verst med gubbe som strikker!Jeg er veldig flink på symaskinogså kan jeg hekle litt, men strikking er jeg ikke noe flink til! Det er det faktisk gubben i huset som tar seg av ;-) han er flink
![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe! Det er ikke så verstIkke verst med gubbe som strikker!Syr du baby-/barneklær? Er det vanskelig? Litt nysgjerrig, fordi jeg så smått driver og prøver meg fram på symaskina mi sjøl.
Høres bra ut - må ta meg en tur dit. Takk for tips!Hehe! Det er ikke så verst![]()
Har ikke sydd noe barneklær enda, men har sydd en del vanlige klær og har sydd litt barneklær fra før. Det er ikke så vanskelig, man må lese litt i forhold til hvilke type søm det er lurt å bruke og styrke på sømmen. Jeg er veldig glad i butikken "stoff og stil" de har ferdige maler man klipper etter, så slipper du a lage malene selv. Det følger også med forklaringer, sånn at det er lettere for nybegynnere/ikke så drevne syere til å lage flotte klær![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kjekt vi med nyfødte på vinteren <3Fant denne oppskriften på kjempesøt babylue: http://anitabjorkedal.blogspot.no/2014/01/huer-til-ein-god-sak-leger-uten-grenser.html
Den var veldig fin i størrelsen og kjempelett å strikke (jeg er ingen ekspert)![]()

Jeg har strikket denne hjelmluen og skal begynne på omslagsjakken.
http://nostebarn.no/media/Oppskrifter_til_de_aller_minste.pdf
Hjelmluen var veldig grei å strikke (er ikke super flink og rask, men fikk det veldig greit til). I dag er jeg 12 uker på vei og skal montere den. En liten feiring med å få ferdig første babyplagg
Liker at str er i nyfødt, de fleste er 0-3 mnd og erfaringen fra forrigemann er at det er alt for stort.
Blir en omslagsjakke her også!
1. Mann skal bli storebror
Tenkte å få til å hekle dåpskjolestikking kan jeg, men hekle er det værre med
spør a mor om hjelp tenker jeg :-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Så fint!er det perlestrikk?
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Tenkte å få til å hekle dåpskjolestikking kan jeg, men hekle er det værre med
spør a mor om hjelp tenker jeg :-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, Kansje detHar veldig lyst å strikke en dåpskjole selv, men ser ut til å ta en evighet før jeg blir ferdig... kanskje jeg skal starte nå![]()
![]()