Strikketråden

Har strikka mitt første plagg ferdig [emoji7]

6aa79a7eec015bff037c6219c601cf35.jpg


Begynt på en til eldste nå da :)

Så flink du har vært! Ble jo superfin. :) Snakk om progresjon på strikkinga da, fra pannebånd til ferdig GENSER! :gen014
 
Så flink du har vært! Ble jo superfin. :) Snakk om progresjon på strikkinga da, fra pannebånd til ferdig GENSER! :gen014
Takk :D Jeg er veldig fornøyd selv også. I går ble jeg ferdig med bolen og i dag arm 1. Til eldste denne gang :D Så tenker jeg begynner å legge opp til arm 2 i kveld :D
 
Så mye fint dere strikker! Her har jeg to gensere til meg selv på pinnene, og en matrosgenser til minsten som skal brukes til 17.mai, så den strikker jeg på nå.
 
fe1b161872f77bb7d7854faa58ced913.jpg

Holder på med en liten lue til en minsten-jakke jeg har strikket. Skal bli barselgave til en liten en som hadde termin lørdag som var [emoji847] *håper han kommer snart*
Jeg lager en lue med egen vri (men veldig enkel) da jeg ikke ville strikke den lue som egentlig hørte til jakken. Isteden blir det bare dobbel perlestrikk på hele luen [emoji4]
 
Trenger inspirasjon for hva jeg kan strikke i gave til ei venninne som får jentebaby i september/oktober... hva ville du satt pris på å få som kunne brukes utover høsten og vinteren?
 
Trenger inspirasjon for hva jeg kan strikke i gave til ei venninne som får jentebaby i september/oktober... hva ville du satt pris på å få som kunne brukes utover høsten og vinteren?
Jakke og bukse [emoji7]Klompelompe har mye fint [emoji4]
 
Trenger inspirasjon for hva jeg kan strikke i gave til ei venninne som får jentebaby i september/oktober... hva ville du satt pris på å få som kunne brukes utover høsten og vinteren?

En heldress, de ville vært en super gave til høst/vinterbarn :)
 
Trenger inspirasjon for hva jeg kan strikke i gave til ei venninne som får jentebaby i september/oktober... hva ville du satt pris på å få som kunne brukes utover høsten og vinteren?
Stemmer i heldress. Mange fine mønstre der ute, gjerne en i tynn ull som kan brukes i pose om vinteren og som yttertøy om vår/høst.
 
Hurra. Begynner å nærme seg noe nå. Fått ermene på rundpinnen med bolen. Og nå er jeg på første runde med en annen farge også. Tror jeg kun tar ene runden før jeg køyer. Men i det minste kommet så langt da :)

db2210e01541da246e6f45f5cc11cc2d.jpg
 
Back
Topp