Strikketråden

ønskebarnet 81

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Tenkte og starte en liten skravletåd for strikking.Legg ut bilde av hva dere lager [emoji7]
08087d8518e799ee49bbfa997894e00c.jpg
Jeg koser meg med den nye strikkeboken min[emoji7]
 
c842d48a3487b81c6a616aa8d6a6d383.jpg


Nettopp ferdig med ett prosjekt til [emoji1]
Strikket etter oppskrfit fra boken kjærlighed på pinde av lene holme samsøe, og strikket i Pickles Booboo :D
Å den boka fikk jeg i morsdagsgave.Er ikke det den der Lille Daglia oppskriften?Den er så fin.Tror jeg må strikke den til lillemor [emoji7] [emoji7] [emoji7]
 
Å den boka fikk jeg i morsdagsgave.Er ikke det den der Lille Daglia oppskriften?Den er så fin.Tror jeg må strikke den til lillemor [emoji7] [emoji7] [emoji7]

Denne er etter den oppskriften som bare heter dahlia, til de større barna :) tatt oppskriften til toppen og strikket på armen :)
 
Abbonerer. Regner med en viss fare for at denne tråden flyttes.

Pr nå har jeg bare et halvferdig pannebånd uten mønster på pinnene
 
df97d39cba79041357b163f3a8ff5b07.jpg

Befinner meg i ingenmannsland av hovedfargen på bolen av denne nå.
Litt deprimerende at den ikke blir å passe når jeg er ferdig med den, siden magen vokser raskere enn genseren om dagen.
 
df97d39cba79041357b163f3a8ff5b07.jpg

Befinner meg i ingenmannsland av hovedfargen på bolen av denne nå.
Litt deprimerende at den ikke blir å passe når jeg er ferdig med den, siden magen vokser raskere enn genseren om dagen.

Men da kan du glede deg til å bruke den da den lille er ute :D også strenger du ikke stresse med den heller :)
 
Men da kan du glede deg til å bruke den da den lille er ute :D også strenger du ikke stresse med den heller :)
Sant, prøver å tenke sånt. Men nå kjenner jeg på at jeg vil bli ferdig med denne og begynne å strikke mini-klær [emoji16]
 
Og jeg som trodde jeg ville få støtte i å fullføre påbegynte greier først [emoji23]

Får grave i garnkista og se om jeg finner noe som funker til mini-klær da [emoji4]

Hahah, skulle gjerne støttet deg, men er den måten jeg strikker på om store prosjekter tar for lang tid [emoji23] men alt blir ferdig en gang da, hae gjerne 3-4 prosjekter på pinnene på en gang [emoji85][emoji1]
 
Hahah, skulle gjerne støttet deg, men er den måten jeg strikker på om store prosjekter tar for lang tid [emoji23] men alt blir ferdig en gang da, hae gjerne 3-4 prosjekter på pinnene på en gang [emoji85][emoji1]
Tror ikke jeg skal telle over hvor mange halvferdige gensere jeg har liggende til meg selv rundt om... men er mer enn en for å si det slik ;)

Nå har jeg printa ut oppskrifta til den kjappstrikka drakten jeg har lyst til å lage, siden jeg fant noen nøster med sterk i garnlagret i går kveld.
 

Vedlegg

  • WEB_Image Du store alpakka Sterk garn1943938860.Jpeg
    WEB_Image Du store alpakka Sterk garn1943938860.Jpeg
    65 KB · Visninger: 91
Back
Topp