Har strikka mitt første plagg ferdig [emoji7]
![]()
Begynt på en til eldste nå da![]()
Så flink du har vært! Ble jo superfin.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har strikka mitt første plagg ferdig [emoji7]
![]()
Begynt på en til eldste nå da![]()

TakkSå flink du har vært! Ble jo superfin.Snakk om progresjon på strikkinga da, fra pannebånd til ferdig GENSER!
![]()
Knallfin Anker!![]()
Armene mangler og kant rundt beina![]()
Så fin den blir.Strikker på kjole til 17.mai til snuppa.Går sååå tregt.Lurer på om jeg blir ferdig til 17.mai jeg[emoji23] [emoji23] [emoji23]![]()
Armene mangler og kant rundt beina![]()
Så fin den blir.Strikker på kjole til 17.mai til snuppa.Går sååå tregt.Lurer på om jeg blir ferdig til 17.mai jeg[emoji23] [emoji23] [emoji23]![]()
Å får jeg se bilde [emoji1][emoji6]Nå strikker jeg kjole til meg selv, også til 17mai, det går å treigt [emoji28]
Da har jeg begynt
![]()
Å får jeg se bilde [emoji1][emoji6]
Å har et slikt teppe til lillesnuppa mi,er et nydelig teppe [emoji7]![]()
Bellateppe
Jakke og bukse [emoji7]Klompelompe har mye fint [emoji4]Trenger inspirasjon for hva jeg kan strikke i gave til ei venninne som får jentebaby i september/oktober... hva ville du satt pris på å få som kunne brukes utover høsten og vinteren?
Jakke og bukse [emoji7]Klompelompe har mye fint [emoji4]
Trenger inspirasjon for hva jeg kan strikke i gave til ei venninne som får jentebaby i september/oktober... hva ville du satt pris på å få som kunne brukes utover høsten og vinteren?
Stemmer i heldress. Mange fine mønstre der ute, gjerne en i tynn ull som kan brukes i pose om vinteren og som yttertøy om vår/høst.Trenger inspirasjon for hva jeg kan strikke i gave til ei venninne som får jentebaby i september/oktober... hva ville du satt pris på å få som kunne brukes utover høsten og vinteren?
Stemmer i heldress. Mange fine mønstre der ute, gjerne en i tynn ull som kan brukes i pose om vinteren og som yttertøy om vår/høst.