Strikketråden vår :)

ImageUploadedByBV Forum1410790085.908193.jpg
Restegarn-mania! 3 par votter, 1 par leggvarmere (strl 1 år), ei lue (ligger feil vei på bildet) og et par spirallester. Og nå begynner jeg på flere lestepar... :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Er det noen her inne som hekler noen søte små kosedyr? Rop ut om du kan. Ønsker meg et slikt et. Det er så mange fine, men kan ikke selv desverre.
 
Er det noen her inne som hekler noen søte små kosedyr? Rop ut om du kan. Ønsker meg et slikt et. Det er så mange fine, men kan ikke selv desverre.
Det er i grunn ikke så vanskelig å lære seg.
 
Da har jeg endelig fått testa ut den nye symaskinen og gjort ferdig vogn/babyteppenet :) en strikker er jeg, men noe syerske...vell, der trenger jeg mer trening! Særlig med to elastiske stoffer, med ulik elastitet... Uansett, man lærer mens man går.. Er kanon fornøyd!!!! :D gleder meg til å bruke det til lille bolla :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    756,7 KB · Visninger: 61
  • image.jpg
    image.jpg
    753,4 KB · Visninger: 61
  • image.jpg
    image.jpg
    628,2 KB · Visninger: 56
  • image.jpg
    image.jpg
    581,4 KB · Visninger: 50
Da har jeg endelig fått testa ut den nye symaskinen og gjort ferdig vogn/babyteppenet :) en strikker er jeg, men noe syerske...vell, der trenger jeg mer trening! Særlig med to elastiske stoffer, med ulik elastitet... Uansett, man lærer mens man går.. Er kanon fornøyd!!!! :D gleder meg til å bruke det til lille bolla :)
det var veldig fint, vanskelig å sy på stoff på strikkevarer.
 
Da har jeg endelig fått testa ut den nye symaskinen og gjort ferdig vogn/babyteppenet :) en strikker er jeg, men noe syerske...vell, der trenger jeg mer trening! Særlig med to elastiske stoffer, med ulik elastitet... Uansett, man lærer mens man går.. Er kanon fornøyd!!!! :D gleder meg til å bruke det til lille bolla :)
Kjempefint :D
 
Back
Topp