Strikketråden vår :)

Bensa

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Her kan vi legge ut bilder av det vi strikker,hekler eller syr til de små. Er jo tidlig ennå, men jeg begynner så smått på babyteppene når prosjektene til babyen til bestevennina mi er ferdig ;)

Fikk tråden i posten i dag, så gleder meg til å begynne :)
 

Vedlegg

  • 1391618915122.jpg
    1391618915122.jpg
    85,7 KB · Visninger: 139
Last edited:
Koselig tråd! Gleder meg til å følge med på denne :)
 
Kunne det vært en håndarbeidstråd...? :smiley-ashamed008 Jeg strikker ikke, men jeg hekler:smiley-ashamed005
 
Åå, her blir det moro å følge med. Får håpe jeg kan legge ut litt selv etterhvert :D
 
Hvor kan jeg finne enkle strikkeoppskrifter på nett ?
Har så lyst å strikke ett eller annet :) men kan ikke være for komplisert ;)
 
Kjekt med en slik tråd, eg skal hvertfall strikke eit alpakkateppe, det e so deilig og mjukt å tulle rundt babyen:) so vil eg prøve å strikke noke klede og hekle:) kjenner det klør i fingrane til å begynne å forberede og planlegge alt til den lille:)
 
Hvor kan jeg finne enkle strikkeoppskrifter på nett ?
Har så lyst å strikke ett eller annet :) men kan ikke være for komplisert ;)

Garnstudio har gratis oppskrifter. Ellers ligger det forskjellige oppskrifter på nett, så hvis du vet hva du vil strikke søker du på det og ser hva du finner ;)

Teppe er jo enkelt å strikke :)
 
Sniker fra oktober 13, det finnes en kjempe fin app; strikke. Med oppskrifter, og fremgangsmåte. Flotte bilder på hvordan en strikker forskjellige måter. Flott for en strikke "dummy" som meg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skal prøve å få lagt ut mine foreløpige prosjekter her :) Har strikket en lue (foreløpig mangler den dusk) og to votter. Såvidt begynt på en bukse og et teppe :)
 
Gleder meg til å strikke babyklær..<3 så mye annet jeg må strikke ferdig først til eldre søsken :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er sånn hjemme også. Minste trenger en ny genser (jobber med den nå) og største ønsker seg ny votter, panneband og knestrømper... Ikke nok timer i et døgn!!!
 
Allerede laga med laaang strikkeliste til lille babyen. Godt eg skal bli tante i august. Kan skulde på det når det plutselig blir mange babyplagg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp