Strikketråden vår :)

ImageUploadedByBV Forum1411766788.315069.jpg
Hjemmelaget uro in the making! Må bare kjøpe sytråd... (Urutinert ;) )
 
har lagt alt håndarbeid på is nå, har ikke energi til å begynne på noe. Kanskje jeg får gnisten tilbake om noen uker.
 
Fant frem noe av det første jeg hadde heklet mens jeg fortsatt lærte meg det. Lagde et par baller i forskjellige farger, og vips en uro gitt :)
Den er så stygg at den er søt syns jeg, også ble det så fint med cotton balls sammen <3
ImageUploadedByBV Forum1412456842.809360.jpg
 
De er så fine. Men du vil muligens oppleve at det blir for lang dessverre. Jeg har laget to stykk da jeg målte den første på en venninns baby og fant ut at jeg måtte forkorte den med hele 8 masker.
Oi såpass ja. Skal hekle en i ull og, så kanskje jeg skulle ha kortet ned litt? Da me er du på "høyden" på luen ikke sant?
 
Oi såpass ja. Skal hekle en i ull og, så kanskje jeg skulle ha kortet ned litt? Da me er du på "høyden" på luen ikke sant?
Ja jeg mener på høyden på luen:) jeg brukte nål nr4 og et garn tilpasset nål 3-4. Men dersom luen er litt stor når de er født så kan de jo ha den lenger enn om den passer akkurat;)
 
Har begynt å brodere klokkestreng i dag, hadde glemt ut hvor lang tid brodering tok. Har nå fått inn navnet på babyen. Så nå får det bli jente for ellers må jeg klippe vekk det jeg har gjort.
 
Vognlenken som jeg har laget. Endelig får jeg til å laste opp bilder:)

Hei! Sniker litt på oktoberforumet deres, og lurer på om du har oppskrift på denne søte uglevognlenken?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! Sniker litt på oktoberforumet deres, og lurer på om du har oppskrift på denne søte uglevognlenken?
Sent from my iPhone using BV Forum
Den har jeg laget av frifantasi så den finnes ikke noen oppskrift på dessverre.
 
Så flink du er da :) Det var dumt for meg ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp