Strikketråd

Jeg strikker på en Tiriltunge Nyfødtbody :happy:
Så får vi se om den blir til bittelille her, eller om det blir gave til venninna mi som skal ha baby i oktober
:love7
 
Eg skal begynne å strikke Lillbjørndragt no i sommar. Held framleis på med teppet, men orkar ikkje å drasse med meg fleire fargar på ferie når vi har lite bagasje å dele på.
Kryssar fingrane for at den kan bli brukt av oss, om ikkje blir det gåve til ein kompis som skal ha baby i desember.
 
Vel, brukt 4 mnd på kjole til vesla, og enda ikke ferdig :hilarious: Så da blir det i så fall kun et plagg til den lille i magen:hilarious:
 
I dag ankommer garn til en bæreponcho som skal bli mitt neste prosjekt :D Tenker at den sikker fungerer over gravidmage i vinter også.
 
Lurer på om dette barnet kjem til å få noko ferdige plagg, for eg klarar ikkje å fullføre noko og begynner på nye prosjekt rett som det er. :laughing002

I går fekk eg nytt garn i hus, so då vart det påbegynt Lillebjørndrakt frå Knitting for Olive. Veldig lettstrikka til no, vertfall!
 

Vedlegg

  • IMG_20230708_133948701.jpg
    IMG_20230708_133948701.jpg
    2,3 MB · Visninger: 11
1000018412.jpgvet ikke om det er innafor med hekling her :laughing002 Men heklet 4 babytepper.. 2 til min baby og 2 til venninnene mine sine babyer.. Lyst til å lære å strikke nå i slutten av permisjonen min, så spent på hvordan det går..Tenkte jeg skulle prøve den boken "Siri aller enkleste strikkeoppskrifter"..
 
Back
Topp