Strikketråd

Blir mest egostrikk da bestemødrene på begge sider eeelsker å strikke babystrikk:HeartredJeg strikker mariusdress til et kommende tantebarn nå, men til mine egne er det lite strikk:knegg:
 
Jeg sitter og ser på fine hentesett :angelic: Tror bestemoren skal få strikke det denne gangen
 
Jeg kan ikke strikke, men jeg har planer om å lage en uro hvor jeg hekler blomster og noen søte dyr!
Har og noen mønstre på heklede babyklær, som jeg tenker at jeg må prøve meg på, selv om jeg aldri har heklet klær før…

Da niesene mine ble født broderte jeg bilder til rommene deres, så hvis jeg har tid og ork blir det kanskje til det og!
 
Hva strikker dere på nå? Jeg strikker en ny yndlingscardigan til kommende storebror. Deilig med små og lette strikketøy i denne varmen :D
 
Jeg skal strikke et enkelt babyteppe først, venter bare på garnet. Føler posten aldri har vært så treig før:smiley-ashamed004
Føler alltid posten er treig når en venter på nytt strikkeprosjekt :hilarious: hvilket babyteppe tenker du å strikke?:D
 
Her har jeg fått skikkelig strikketørke! Men det kan jo hende motivasjonen dukker opp igjen nå ;) I så fall så MÅ jeg ta meg tid til å gjøre ferdig ufoen før jeg begynner på babytøy... har heldigvis to bestemødre som strikker mye til barnet vi allerede har, og helt sikkert også til nestemann <3
 
Tenkte å strikke noen av perlemors boblestrikk settet :love017
Den serien er så søt, spesielt jakka syns jeg :love017

Her har jeg fått skikkelig strikketørke! Men det kan jo hende motivasjonen dukker opp igjen nå ;) I så fall så MÅ jeg ta meg tid til å gjøre ferdig ufoen før jeg begynner på babytøy... har heldigvis to bestemødre som strikker mye til barnet vi allerede har, og helt sikkert også til nestemann <3
Hvilken ufo har du liggende? Jeg har flere liggende:facepalm: blant annet en november jakke, finner aldri motivasjonen til å få den ferdig, selv om jeg gjerne skulle brukt jakka:hilarious::facepalm:
 
Den serien er så søt, spesielt jakka syns jeg :love017


Hvilken ufo har du liggende? Jeg har flere liggende:facepalm: blant annet en november jakke, finner aldri motivasjonen til å få den ferdig, selv om jeg gjerne skulle brukt jakka:hilarious::facepalm:
Et hundedekken i islendermønster til vår laaaange hund :') tanken var at hun skulle matche mannen og sønnen i huset, men det tobeinte barnet vil nok ha vokst ut av genseren før neste vinter :p
 
Et hundedekken i islendermønster til vår laaaange hund :') tanken var at hun skulle matche mannen og sønnen i huset, men det tobeinte barnet vil nok ha vokst ut av genseren før neste vinter :p
Ah :) kanskje lille i magen kan arve genseren etter storebror(etterhvert)?
 
Både eg og kona strikkar mykje, samt vi har mange venar so likar å strikke og sy. Ungen kjem til å konstant å gå i strikketøy :laughing002

Om dagen kiker eg litt på Ripsbær-Hentesett, men litt tidleg å strikke det.
Men har begynt på Twister-kysa, men trur kanskje det blir gåve til ein kompis som ventar baby i Desember.
 
Både eg og kona strikkar mykje, samt vi har mange venar so likar å strikke og sy. Ungen kjem til å konstant å gå i strikketøy :laughing002

Om dagen kiker eg litt på Ripsbær-Hentesett, men litt tidleg å strikke det.
Men har begynt på Twister-kysa, men trur kanskje det blir gåve til ein kompis som ventar baby i Desember.
Heldig unge, syns nå jeg! Guttungen her har brukt og bruker fortsatt masse strikketøy. Elsket å bruke tynne heldresser til han når han var baby. Passet perfekt når vi skulle noe sted, uten å bli for varmt i vogna eller bilstolen.
 
Back
Topp