Strikkesokk
Glad i forumet
Blir mest egostrikk da bestemødrene på begge sider eeelsker å strikke babystrikkJeg strikker mariusdress til et kommende tantebarn nå, men til mine egne er det lite strikk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh det er så fint, det må jeg strikke igjen!Jeg strikker masse!
Gleder meg til å komme igang med babystrikk igjen
Den eneste planen jeg har til kommende baby er hjem- hentesettet
Det hentesett hadde jeg til førstemann, det er så fintJeg strikker masse!
Gleder meg til å komme igang med babystrikk igjen
Den eneste planen jeg har til kommende baby er hjem- hentesettet
Olivia dåpskjole, men bor i Trøndelag og her er det ikke særlig varmtHva strikker dere på nå? Jeg strikker en ny yndlingscardigan til kommende storebror. Deilig med små og lette strikketøy i denne varmen
Åh, den er nydelig! Og får håpe det kommer litt vante til Trøndelag snart ogsåOlivia dåpskjole, men bor i Trøndelag og her er det ikke særlig varmt
Jeg skal strikke et enkelt babyteppe først, venter bare på garnet. Føler posten aldri har vært så treig førHva strikker dere på nå? Jeg strikker en ny yndlingscardigan til kommende storebror. Deilig med små og lette strikketøy i denne varmen
Ja det er den Haha ja, ser bra ut mot helgen heldigvis!Åh, den er nydelig! Og får håpe det kommer litt vante til Trøndelag snart også
Føler alltid posten er treig når en venter på nytt strikkeprosjekt hvilket babyteppe tenker du å strikke?Jeg skal strikke et enkelt babyteppe først, venter bare på garnet. Føler posten aldri har vært så treig før
Statter med et helt enkelt Ingebjørgs rilleteppeFøler alltid posten er treig når en venter på nytt strikkeprosjekt hvilket babyteppe tenker du å strikke?
Den serien er så søt, spesielt jakka syns jegTenkte å strikke noen av perlemors boblestrikk settet
Hvilken ufo har du liggende? Jeg har flere liggende blant annet en november jakke, finner aldri motivasjonen til å få den ferdig, selv om jeg gjerne skulle brukt jakkaHer har jeg fått skikkelig strikketørke! Men det kan jo hende motivasjonen dukker opp igjen nå I så fall så MÅ jeg ta meg tid til å gjøre ferdig ufoen før jeg begynner på babytøy... har heldigvis to bestemødre som strikker mye til barnet vi allerede har, og helt sikkert også til nestemann <3
Et hundedekken i islendermønster til vår laaaange hund :') tanken var at hun skulle matche mannen og sønnen i huset, men det tobeinte barnet vil nok ha vokst ut av genseren før neste vinterDen serien er så søt, spesielt jakka syns jeg
Hvilken ufo har du liggende? Jeg har flere liggende blant annet en november jakke, finner aldri motivasjonen til å få den ferdig, selv om jeg gjerne skulle brukt jakka
Ah kanskje lille i magen kan arve genseren etter storebror(etterhvert)?Et hundedekken i islendermønster til vår laaaange hund :') tanken var at hun skulle matche mannen og sønnen i huset, men det tobeinte barnet vil nok ha vokst ut av genseren før neste vinter
Heldig unge, syns nå jeg! Guttungen her har brukt og bruker fortsatt masse strikketøy. Elsket å bruke tynne heldresser til han når han var baby. Passet perfekt når vi skulle noe sted, uten å bli for varmt i vogna eller bilstolen.Både eg og kona strikkar mykje, samt vi har mange venar so likar å strikke og sy. Ungen kjem til å konstant å gå i strikketøy
Om dagen kiker eg litt på Ripsbær-Hentesett, men litt tidleg å strikke det.
Men har begynt på Twister-kysa, men trur kanskje det blir gåve til ein kompis som ventar baby i Desember.