Jeg kommer alltid tilbake til Ankers trøye av Petiteknitfint og enkelt design, med en oppskrift som holder deg i handa hele veien. Også finnes det videoer til omtrent hver trinn på nettsiden hennes.
Takk for tips! Skal se om den ser overkommelig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer alltid tilbake til Ankers trøye av Petiteknitfint og enkelt design, med en oppskrift som holder deg i handa hele veien. Også finnes det videoer til omtrent hver trinn på nettsiden hennes.
Det var min første genser, og uansett hva du skulle bestemme deg for så er det bare å spørre om hjelp her så er vi sikkert flere som kan bidraTakk for tips! Skal se om den ser overkommelig ut![]()

Fine farger er fine fargerJeg er ferdig med to babytepper. Ett lilla og ett grøntdet grønne føler jeg kan brukes uansett kjønn. Har en sterk følelse av at det blir jente, men man vet jo aldri
![]()
Vi brukte masse lilla til gutten vår Fine farger er fine fargerVi brukte masse lilla til gutten vår
![]()

Synes det er vanskelig å finne noe kjønnsnøytralt å strikke. Men strikkelysten er fortsatt litt lav etter sommeren, kalde kvelder og mørke kvelder pleier å gjøre susen. Skal følge med litt her for å se om det dukker opp noe inspirasjon…
Kanskje bare fordi jeg faller så veldig for strikkemønstre med en del struktur og synes de med «blomster» og «blonder» er mest jentete. Enkle mønstre uten så mye struktur er jeg helt enig i er kjønnsnøytrale i de fargene du nevnerSyns det meste blir kjønnsnøytralt i nøytrale farger, jegbukser, rompere, jakker, heldresser og luer i grått, hvitt, brunt, grønt, beige.. er kjempemasse fint! Selv har jeg brukt mange av oppskriftene fra petite knit og knitting for olive
![]()
Oj, så imponerende! Går raskt å strikke eller er du en slags strikkemaskin?Sniker fra April igjen.. nå er snart Ellens hentesett ferdig, kjøpte garn i gårjakken mangler ermer og luen må enda strikkes.
Kanskje bare fordi jeg faller så veldig for strikkemønstre med en del struktur og synes de med «blomster» og «blonder» er mest jentete. Enkle mønstre uten så mye struktur er jeg helt enig i er kjønnsnøytrale i de fargene du nevnerStrikket «hjem» hentesett sist og det er vel et av de med struktur jeg synes passer til både gutt og jente
Har du strikket noe av Knitting for Olive? Ok oppskrifter i så fall?
Oj, så imponerende! Går raskt å strikke eller er du en slags strikkemaskin?

Jeg er nybegynner enda det vil si at jeg har lagd noen enkle plagg til datra mi slik som lillebrors rumper, ankers trøye og sunny bloomer. Føler jeg må øve meg litt mere for å lage noe mere komplisert. Ellers er jeg så heldig at jeg har en søster som er så flink til å lage noe helt strøkent. Vurderer å bestille et hentesett av henne
Tenkte kanskje at jeg skal lage dette teppet fra klompelompe, syntes det var så nydelig mønster![]()

Det var min første genser, og uansett hva du skulle bestemme deg for så er det bare å spørre om hjelp her så er vi sikkert flere som kan bidra![]()

Nydelig! Gleder meg til formen blir litt bedre og jeg klarer å strikke merBare luen igjen på dette fine settet![]()