MSE93
Betatt av forumet
https://www.sandnesgarn.no/kapittel1-4Har du link til hentesettet fra sandnes garn? Petiteknit har såå mye fint!
Ikke noe hokus pokus, men syns det er veldig fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
https://www.sandnesgarn.no/kapittel1-4Har du link til hentesettet fra sandnes garn? Petiteknit har såå mye fint!
Jeg blir vel å strikke alt baby fra PetiteKnit Så mye fint! Også tenker jeg hentesett fra Sandnes Garn
Umulig å ikke bli forelsket i de plaggeneEnig! Har forelsket meg i så mye fra petiteknit, så tror det mye av det fremover
Ååh, det var fint ❤
Åå elsker slike farger!!
Jeg strikket "Hjem" teppet til lillebror <3 Det hadde jeg med på sykehuset, og vi hadde det med på nyfødtfotograferingen Strikket i Sandnes Alpakka mener jeg å huske.
Glemte visst å svare her
Strikker i Sandnes Garn, Alpakka
Jeg strikket "Hjem" teppet til lillebror <3 Det hadde jeg med på sykehuset, og vi hadde det med på nyfødtfotograferingen Strikket i Sandnes Alpakka mener jeg å huske.
Sitter å ser på mønster på heldress nå, og tenker jo vi skal investere i bilstolpose og selvfølgelig god vognpose. Sist hadde vi aprilbaby, og jeg fikk et sett fra klompelompe som jeg tror kanskje er strikket i tynn merinoull (?), og vi brukte mye dyne i vogna syns jeg å huske. Uansett, dere som kanskje har hatt babyer i vinterull, hvor tykk strikkaklær bør man ha? Til vognposen da kanskje. Ser jo at ulike heldresser har ulik tykkelse, og har jo lyst å ha noe vi kan bruke maaaasse
Takk for svar! Har faktisk aldri strikket noe i alpakka, bare merinoull, så tusen takk for tips! Tenkte kanskje jeg skulle bestille en heldress hos barnas oldemor når vi kommer så langt at de vet om det, så kan jeg strikke litt mindre plagg selvJeg brukte masse Sunday suit fra Petiteknit til min første. Han er august-baby, men det kom jo en vinter. Jeg opplever at ull er ull, og at det ikke trenger å være tykt for å være varmt. Jeg synes også at tykt fort blir klumpete, men det er jo bare en smakssak. Alpakka er varmere enn vanlig ull, og det kan være greit å vite