Strikketråd

Lykkelig.Mamma

Gift med forumet
Novemberlykke 2020
❤Januarlykke 2022❤
Novemberfnuggene 2023
Tenkte vi kunne ha en strikketråd der vi kan dele hva vi strikker nå, har strikket, har planer og ønsker om å strikke til mageboerne våre:love017
 
I går fikk jeg garn og begynte på hentesett til pittelille i magen:happy:
Skal strikke Ellens hentesett fra PetiteKnit i GYLLENBRUN og HVIT:love017
 
Jeg tørr ikke begynne med noe baby strikk enda tror jeg. Men har flere ting på lista har også mange rundt meg som strikker til oss så jeg regner faktisk med at det blir mye gave strikk denne gangen å :smiley-bounce016 driver med julegave strikk nå så da får jeg gjøre ferdig litt her før jeg begynner med noe til lille baby. Har lyst på kyse, pledd, romper, baby dress fra ymse designere. Og baby sokker.
 
Skulle ønske jeg kunne strikke :shifty: Er jo så mye fint!
 
Jeg er heller ikke verdens beste på å strikke,men synes lue er greit å begynne med! Da er det liksom veldig rett frem (og tilbake,haha) før du må felle av et par ganger og så snurper du sammen toppen med tråden.

jeg begynte på Sweetheart Babysett fra Camilla Pihl til en annen baby,men ble jo aaaaldri ferdig,og ikke får jeg truffet dem som skal ha det heller,så tror jeg bare gjør det ferdig til meg selv. Det er hvitt,så det passer til både gutt og jente :)
 
jeg strikker på lillebrors romper :love7 Er helt nybegynner da, så har strikket på den i en evighet :hilarious:
Der er så fin! Har selv strikket en Lillesøsters romper og blir nok et par til:hilarious: Hvordan farge strikker du i?:happy:
 
Jeg tørr ikke begynne med noe baby strikk enda tror jeg. Men har flere ting på lista har også mange rundt meg som strikker til oss så jeg regner faktisk med at det blir mye gave strikk denne gangen å :smiley-bounce016 driver med julegave strikk nå så da får jeg gjøre ferdig litt her før jeg begynner med noe til lille baby. Har lyst på kyse, pledd, romper, baby dress fra ymse designere. Og baby sokker.
Har en del påbegynt jeg skulle gjort ferdig, men er jo så gøy å begynne på nye prosjekter:hilarious: Resten får bli sånn jeg strikker på når jeg er med andre, babystrikk strikker jeg for meg selv i skjul siden ingen vet om mageboeren enda:D
 
Skulle ønske jeg kunne strikke :shifty: Er jo så mye fint!
Ja det er såå mye fint! Blir fort dyrt:hilarious:
Hva med å finne en helt enkel oppskrift med kun rett og vrang? Youtube er gull verdt til strikkehjelp, jeg tror du blir å få det til:Heartred
 
Jeg er heller ikke verdens beste på å strikke,men synes lue er greit å begynne med! Da er det liksom veldig rett frem (og tilbake,haha) før du må felle av et par ganger og så snurper du sammen toppen med tråden.

jeg begynte på Sweetheart Babysett fra Camilla Pihl til en annen baby,men ble jo aaaaldri ferdig,og ikke får jeg truffet dem som skal ha det heller,så tror jeg bare gjør det ferdig til meg selv. Det er hvitt,så det passer til både gutt og jente :)
Måtte google litt, og for et nydelig sett!:woot::happy:
 
ja det er såå fint! Og litt gøy å strikke også,jeg kjeder meg fort,så teppe er ikke noe for meg :hilarious:

Og tøflene gikk unna,så skal nok klare å strikke et par ekstra med restegarnet,de var veeeldig søte :happy::happy:
Samme problem her, blir fort lei av tepper:hilarious:
Er så koselig med babystrikk, blir enda bedre når man ser framgang og hvertfall når det er til sin egen baby :love017
 
Den ser jo så deilig ut! Hvilket garn strikkes den i?:happy:

Ja, tenker den kommer bra med til et vinterbarn:happy: Den strikkes i utgangspunktet i Snefnugg Fra CaMaRose eller Frisenvangs tykke babyalpakka. Men de var rådyre, så jeg har bestilt Dale garn sine Alpakka Forte Classic istedet, i naturhvit.
 
Ja, tenker den kommer bra med til et vinterbarn Den strikkes i utgangspunktet i Snefnugg Fra CaMaRose eller Frisenvangs tykke babyalpakka. Men de var rådyre, så jeg har bestilt Dale garn sine Alpakka Forte Classic istedet, i naturhvit.
Tror det blir kjempefint!:Heartred
 
Mangler bare armer og knapper:D
 

Vedlegg

  • Snapchat-679696059.jpg
    Snapchat-679696059.jpg
    439,8 KB · Visninger: 20
Ja det er såå mye fint! Blir fort dyrt:hilarious:
Hva med å finne en helt enkel oppskrift med kun rett og vrang? Youtube er gull verdt til strikkehjelp, jeg tror du blir å få det til:Heartred

Ja, kanskje begynne med ei enkel lue eller noe sånt? Har så innmari tørre og såre hender for tiden da, så spørs om jeg bør vente til det blir litt bedre :)
 
Back
Topp