Ja, kanskje begynne med ei enkel lue eller noe sånt? Har så innmari tørre og såre hender for tiden da, så spørs om jeg bør vente til det blir litt bedre
klin til!! Det klarer du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kanskje begynne med ei enkel lue eller noe sånt? Har så innmari tørre og såre hender for tiden da, så spørs om jeg bør vente til det blir litt bedre
I går fikk jeg garn og begynte på hentesett til pittelille i magen
Skal strikke Ellens hentesett fra PetiteKnit i GYLLENBRUN og HVIT
Glemte visst å svare herDu må vise frem, så vi får se fargen Gyllenbrun hørtes fint ut. Hvilket garn strikker du i?
Her har jeg faktisk strikket selmas sovedrakt, ellens hentesett, babyboho blanket, willumsselebukse og ankers dragt + dress til min forrige baby såååå fine ting altså! God strikkesmakJeg har lagd liste med alt jeg vil strikke ❤ den inkluderer bla selmas sovedrakt, ellens hentesett, babyboho blanket, garntopia babyteppe, willumsselebukse, alvinsromper, anker-serien osv startet med garntopia babyteppe i fjor sommer når jeg tok ut spiralen.. men er som andre her ikke så god venn med tepper.. jeg har to ufoer som jr på straks 6 skulle fått da han var baby
Ååh ❤ jeg gleder meg til å starte! Jeg lærte meg å strikke da jeg gikk gravid forrige gang, men det gikk så tregt. Og jeg ble ikke ferdig med noe til fødselen strikkingen har tatt overhånd siden den gang, så dette svangerskapet vet jeg vil bestå av masse strikkingHer har jeg faktisk strikket selmas sovedrakt, ellens hentesett, babyboho blanket, willumsselebukse og ankers dragt + dress til min forrige baby såååå fine ting altså! God strikkesmak
Trodde først det var du som hadde laget denne tråden Mener du laget den forrige gang?Hold my beer! Jeg eeeeelsker å strikke!! Det betyr også «dessverre» at denne babyen har en hel kasse med nyfødtstrikk etter sine to søsken likevel MÅ jeg jo strikke noe som er bare til hen også! Uendelig lang liste av ting jeg har lyst på i alle fall. Og det er jo en januarbaby!
Den såg deilig ut, og fin - godt jobba Hva heger mønsteret? Må sjekke den oppJeg har aldri strikket noe annet enn et pannebånd på ungdomsskolen!
Fikk hjelp til lesing av oppskrift og har strikket denne til to av mine beste venninner som venter baby noen mnd før meg
Kanskje min må få en slik også Den er ganske enkel når man forstår oppskriften. Hele strikkes, armene og beina syes sammen til slutt. så slipper 4-5 pinner eller magic loop
*selvskryt*
Den såg deilig ut, og fin - godt jobba Hva heger mønsteret? Må sjekke den opp
Hallo! Hvis du har strikket den kan du jo strikke hva som helst! Den var dødsfin! Sjekk ut petiteknit.com hvis du vil strikke verdens søteste babyting veldig godt skrevet oppskrifter og youtubelink til alle teknikkerJeg har aldri strikket noe annet enn et pannebånd på ungdomsskolen!
Fikk hjelp til lesing av oppskrift og har strikket denne til to av mine beste venninner som venter baby noen mnd før meg
Kanskje min må få en slik også Den er ganske enkel når man forstår oppskriften. Hele strikkes, armene og beina syes sammen til slutt. så slipper 4-5 pinner eller magic loop
*selvskryt*
Kaaaaanskje? Høres ut som noe jeg kunne funnet påTrodde først det var du som hadde laget denne tråden Mener du laget den forrige gang?
Den har jeg også strikket, både til kommendestorebror og til ei i forrige termingruppe Synes den er så fin og lett å strikkeJeg har aldri strikket noe annet enn et pannebånd på ungdomsskolen!
*selvskryt*
Har du link til hentesettet fra sandnes garn? Petiteknit har såå mye fint!Jeg blir vel å strikke alt baby fra PetiteKnit Så mye fint! Også tenker jeg hentesett fra Sandnes Garn