Tenkte vi kunne ha en strikketråd der vi kan dele hva vi strikker nå, har strikket, har planer og ønsker om å strikke til mageboerne våre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er så fin! Har selv strikket en Lillesøsters romper og blir nok et par til Hvordan farge strikker du i?jeg strikker på lillebrors romper Er helt nybegynner da, så har strikket på den i en evighet
Den ser jo så deilig ut! Hvilket garn strikkes den i?Har kjøpt inn garn til Selmas sovedrakt fra Petiteknit. Gleder meg til å begynne på den
Har en del påbegynt jeg skulle gjort ferdig, men er jo så gøy å begynne på nye prosjekter Resten får bli sånn jeg strikker på når jeg er med andre, babystrikk strikker jeg for meg selv i skjul siden ingen vet om mageboeren endaJeg tørr ikke begynne med noe baby strikk enda tror jeg. Men har flere ting på lista har også mange rundt meg som strikker til oss så jeg regner faktisk med at det blir mye gave strikk denne gangen å driver med julegave strikk nå så da får jeg gjøre ferdig litt her før jeg begynner med noe til lille baby. Har lyst på kyse, pledd, romper, baby dress fra ymse designere. Og baby sokker.
Ja det er såå mye fint! Blir fort dyrtSkulle ønske jeg kunne strikke Er jo så mye fint!
Måtte google litt, og for et nydelig sett!Jeg er heller ikke verdens beste på å strikke,men synes lue er greit å begynne med! Da er det liksom veldig rett frem (og tilbake,haha) før du må felle av et par ganger og så snurper du sammen toppen med tråden.
jeg begynte på Sweetheart Babysett fra Camilla Pihl til en annen baby,men ble jo aaaaldri ferdig,og ikke får jeg truffet dem som skal ha det heller,så tror jeg bare gjør det ferdig til meg selv. Det er hvitt,så det passer til både gutt og jente
Måtte google litt, og for et nydelig sett!
Samme problem her, blir fort lei av tepperja det er såå fint! Og litt gøy å strikke også,jeg kjeder meg fort,så teppe er ikke noe for meg
Og tøflene gikk unna,så skal nok klare å strikke et par ekstra med restegarnet,de var veeeldig søte
Den ser jo så deilig ut! Hvilket garn strikkes den i?
Tror det blir kjempefint!Ja, tenker den kommer bra med til et vinterbarn Den strikkes i utgangspunktet i Snefnugg Fra CaMaRose eller Frisenvangs tykke babyalpakka. Men de var rådyre, så jeg har bestilt Dale garn sine Alpakka Forte Classic istedet, i naturhvit.
Ja det er såå mye fint! Blir fort dyrt
Hva med å finne en helt enkel oppskrift med kun rett og vrang? Youtube er gull verdt til strikkehjelp, jeg tror du blir å få det til
Mangler bare armer og knapper
Ja likte den veldig godt! Litt mer gylden i virkelighetenSå fin farge!!!