Mener det, skal dobbeltsjekke i morgen. Bare minn meg på det hvis jeg er treg, er kronisk distréEr det oppskrift på romper? Synes det er så søtt[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener det, skal dobbeltsjekke i morgen. Bare minn meg på det hvis jeg er treg, er kronisk distréEr det oppskrift på romper? Synes det er så søtt[emoji7]
Dette er den første. Er selvfølgelig andre ting enn luer også, men en overvekt av luer. Det er også oppskrifter på gensre, jakker, bukser, kjoler, vitter og skjerf![]()
Vet du om det er oppskrift på romper i en av de? Har så lyst og prøve meg [emoji5]Jeg har også den første boka, og kjøpte den tredje idag. Synes det virket som om det er mer til baby i den første, men var mye fint i begge to [emoji847]
Vet du om det er oppskrift på romper i en av de? Har så lyst og prøve meg [emoji5]
Kanskje ikke helt, men de var veldig søte da [emoji7]Vet ikke om det var helt det du var ute etter [emoji87]
Er oppskrift på denne i den første bokaEr det oppskrift på romper? Synes det er så søtt[emoji7]
Litt mer slik jeg vil strikke ja [emoji4] Får kjøpe bok nr 1 først, så kan jeg kjøpe nr 3 etter hvert [emoji4]Er oppskrift på denne i den første bokaer også buksedress, men da til jenter
Wow, den var virkelig nydelig!Vis vedlegget 224306 Herlighet! Skulle såååå ønske jeg kunne strikke, fant verdens fineste 17mai kjole! <3
Wow, den var virkelig nydelig!![]()
Oh! Det vil jeg og gjøre.Strikker ikke (det gjør mammamen syr
Blir nok noen slike ull-sett i forskjellige farger fremover
))
![]()