Strikketråd

Dette er den første. Er selvfølgelig andre ting enn luer også, men en overvekt av luer. Det er også oppskrifter på gensre, jakker, bukser, kjoler, vitter og skjerf :)

Jeg har også den første boka, og kjøpte den tredje idag. Synes det virket som om det er mer til baby i den første, men var mye fint i begge to [emoji847]
 
Jeg har også den første boka, og kjøpte den tredje idag. Synes det virket som om det er mer til baby i den første, men var mye fint i begge to [emoji847]
Vet du om det er oppskrift på romper i en av de? Har så lyst og prøve meg [emoji5]
 
Vet du om det er oppskrift på romper i en av de? Har så lyst og prøve meg [emoji5]

Er på ferie hjemme hos mamma og pappa, så har bare den tredje boka her. Bladde gjennom den, og fant disse to:

f54a9d5f6d1cb0beb5ad960267c2f660.jpg

1fb7398493bd43acd650c35b5fa8c5f4.jpg
 
Svigermor har bedt meg velge noe hun kan strikke. Har dere flotte strikkedamer noen tips på feks fine dresser eller sett?[emoji4]
 
Strikker ikke (det gjør mamma ;) men syr :D Blir nok noen slike ull-sett i forskjellige farger fremover :)))
39c51fe3cfa058e8cb9b12514ac073e7.jpg
Oh! Det vil jeg og gjøre.
Så langt i min sykarriere har det blitt et for stort skjørt og en perfekt kjole til meg selv. Så vil bli gøy å lage noe til en bebis!
 
Last edited:
Hvordan går det med strikkinga? :) For øyeblikket holder jeg på med setesdal kjørepose. :)
 
Jeg har tatt opp jakka jeg begynte med siden jeg ble ikke fornøyd :p.
Så jeg har heller begynt med en bukse :)



40a3029021706c5bd9bf939e7331c310.jpg
 
Eg er litt tom for strikke ider, noen som har forslag? [emoji4] Har strikket en del fra klompelompe bøkene men treng noe nytt [emoji4]
 
Back
Topp