Ja takk!Om du kan vanlig rett og vrang strikk så kan jeg finne linken til en bukse jeg strikker. Veldig enkel og kjempe søt [emoji7]
Det var det første jeg strikket etter alle teppene mine [emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk!Om du kan vanlig rett og vrang strikk så kan jeg finne linken til en bukse jeg strikker. Veldig enkel og kjempe søt [emoji7]
Det var det første jeg strikket etter alle teppene mine [emoji12]
Er jo bare til og prøe seg frem da [emoji4] Får det jo til til slutt [emoji85]Har sååå lyst å lære meg å strikke [emoji14] kan strikke rett og vrang, men ikke noe mer enn det! Misunner alle som kan strikke alt de vil [emoji23]
Er så masse fint som kan strikkes til de små [emoji85] Vil bli god på strikking jeg også [emoji28] Hvor lenge har du holdt på?Jeg holder på med et bussanlullteppe (klompelompe) til en kollega, så nå gleder jeg meg såååå til å bli ferdig med det så jeg kan strikke noe til lille knøttet i magen[emoji7]
Om du kan vanlig rett og vrang strikk, så kan jeg sende deg link til en søt bukse. Den er ikke så vanskelig og strikke [emoji5] Må nokk få litt hjelp av noen rundt deg da [emoji85]Lærte meg nylig å strikke Er nå på midt første prosjekt med oppskrift (baggylua klompelompe). Blir vel å forsøke å strikke til lille spire når den er ferdig Hvis noen har noen fine nybegynnerprosjekt tar jeg gjerne imot tips
Lærte meg nylig å strikke Er nå på midt første prosjekt med oppskrift (baggylua klompelompe). Blir vel å forsøke å strikke til lille spire når den er ferdig Hvis noen har noen fine nybegynnerprosjekt tar jeg gjerne imot tips
http://www.garnstudio.com/includes/pattern-print.php?id=6589&cid=1Ja takk!![]()
Er en stund til det trenger å bli ferdig, så og begynne i mai er jo ikke så gale da [emoji85]Jeg hekler og strikker, men er opptatt med skole fram til og med mai hvertfall, så spørs hvor mye det blir før det![]()
Tusen takkhttp://www.garnstudio.com/includes/pattern-print.php?id=6589&cid=1
Her har dere linken [emoji4] Jeg måtte få litt hjelp med forklaring av oppskrift, men all strikkingen klarte jeg veldig fint selv [emoji85]
Så bra, då kan nokk de hjelpe deg litt om du ikke forstår alt [emoji4]Tusen takkhar en mamma og en svigermor som er råe på strikking, så får evnt høre med dem
![]()
Tusen takk for oppskriftSå bra, då kan nokk de hjelpe deg litt om du ikke forstår alt [emoji4]
Takk for oppskrift Kan rett og vrang, og har en mor og god venninne jeg går til når jeg trenger hjelp. Må bare vente til vi har fortalt det til dem før jeg vêr om hjelp iallefallhttp://www.garnstudio.com/includes/pattern-print.php?id=6589&cid=1
Her har dere linken [emoji4] Jeg måtte få litt hjelp med forklaring av oppskrift, men all strikkingen klarte jeg veldig fint selv [emoji85]
Så fint![emoji7] Hvilket garn og poøinne str er det[emoji2]?Jeg strikker masse! Nå strikker jeg babyteppe til svigersøss som skal få 8 uker før meg [emoji5] skal ha det samme jeg også.![]()
Jeg strikker masse! Nå strikker jeg babyteppe til svigersøss som skal få 8 uker før meg [emoji5] skal ha det samme jeg også.![]()
Er så masse fint som kan strikkes til de små [emoji85] Vil bli god på strikking jeg også [emoji28] Hvor lenge har du holdt på?

Så fint du strikker [emoji7]Jeg strikker masse! Nå strikker jeg babyteppe til svigersøss som skal få 8 uker før meg [emoji5] skal ha det samme jeg også.![]()
Da får jeg ta meg en tur innom bokhandelen og kjøpe [emoji4]Anbefaler virkelig boka fra klompelompe! Veldig lette oppskrifter og alt er på tjukke pinner så det går ganske fort[emoji1360] Begynte å strikke når jeg ble gravid med lille for 3 år siden[emoji6]
Kjempefint teppe! Er det vanskelig og lære å strikke mønster?Jeg ble nylig ferdig med dette babyteppetVis vedlegget 223037
Nå strikker jeg på en setesdalsgenser i størrelse 3 måneder. Jeg har strikket babyklær i noen år før jeg selv begynte å prøve da. Så jeg har gitt bort en del til venner, men noe har jeg ikke maktet og gi bort, så har en liten samling med små strikkaklær liggende![]()
Takk!Kjempefint teppe! Er det vanskelig og lære å strikke mønster?