Strikketråd

Jeg holder på med et bussanlullteppe (klompelompe) til en kollega, så nå gleder jeg meg såååå til å bli ferdig med det så jeg kan strikke noe til lille knøttet i magen[emoji7]
Er så masse fint som kan strikkes til de små [emoji85] Vil bli god på strikking jeg også [emoji28] Hvor lenge har du holdt på?

Lærte meg nylig å strikke Er nå på midt første prosjekt med oppskrift (baggylua klompelompe). Blir vel å forsøke å strikke til lille spire når den er ferdig Hvis noen har noen fine nybegynnerprosjekt tar jeg gjerne imot tips
Om du kan vanlig rett og vrang strikk, så kan jeg sende deg link til en søt bukse. Den er ikke så vanskelig og strikke [emoji5] Må nokk få litt hjelp av noen rundt deg da [emoji85]

Lærte meg nylig å strikke Er nå på midt første prosjekt med oppskrift (baggylua klompelompe). Blir vel å forsøke å strikke til lille spire når den er ferdig Hvis noen har noen fine nybegynnerprosjekt tar jeg gjerne imot tips

http://www.garnstudio.com/includes/pattern-print.php?id=6589&cid=1

Her har dere linken [emoji4] Jeg måtte få litt hjelp med forklaring av oppskrift, men all strikkingen klarte jeg veldig fint selv [emoji85]

Jeg strikker masse! Nå strikker jeg babyteppe til svigersøss som skal få 8 uker før meg [emoji5] skal ha det samme jeg også.
49cb565a4d842e21d63acdd5e3c315bc.jpg

Er så masse fint som kan strikkes til de små [emoji85] Vil bli god på strikking jeg også [emoji28] Hvor lenge har du holdt på?

Anbefaler virkelig boka fra klompelompe! Veldig lette oppskrifter og alt er på tjukke pinner så det går ganske fort[emoji1360] Begynte å strikke når jeg ble gravid med lille for 3 år siden[emoji6]

Jeg ble nylig ferdig med dette babyteppet :) IMG_2067.JPG

Nå strikker jeg på en setesdalsgenser i størrelse 3 måneder. Jeg har strikket babyklær i noen år før jeg selv begynte å prøve da. Så jeg har gitt bort en del til venner, men noe har jeg ikke maktet og gi bort, så har en liten samling med små strikkaklær liggende :)

Anbefaler virkelig boka fra klompelompe! Veldig lette oppskrifter og alt er på tjukke pinner så det går ganske fort[emoji1360] Begynte å strikke når jeg ble gravid med lille for 3 år siden[emoji6]
Da får jeg ta meg en tur innom bokhandelen og kjøpe [emoji4]

Jeg ble nylig ferdig med dette babyteppet :) Vis vedlegget 223037

Nå strikker jeg på en setesdalsgenser i størrelse 3 måneder. Jeg har strikket babyklær i noen år før jeg selv begynte å prøve da. Så jeg har gitt bort en del til venner, men noe har jeg ikke maktet og gi bort, så har en liten samling med små strikkaklær liggende :)
Kjempefint teppe! Er det vanskelig og lære å strikke mønster?

Kjempefint teppe! Er det vanskelig og lære å strikke mønster?
Takk! :D Nei, egentlig ikke så vanskelig. Tar litt lang tid å følge mønsteret, men så lenge man kan å strikke to rett sammen, to vridd sammen og å kaste (pluss rett og vrang-strikk), så kommer man langt :)

Back
Topp