Er det noen her som strikker?
Har dere begynt og strikke til lille?
Vis meg hva du strikker da! [emoji5]
Har dere begynt og strikke til lille?
Vis meg hva du strikker da! [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lyst til å lære meg å strikke [emoji23]
Er kjempe kjekt og strikke [emoji4] Kan ikke annet en rett og vrangstrikking jeg heller da. Før strikket jeg bare tepper [emoji29] Ble litt lei av det, så bestemte meg for og løre og strikke noe annet [emoji85] Har strikket 1 bukse (litt feil, men ble en bukse). Nå holder jeg på og strikke bukse nummer 2 den skal være uten feil [emoji12] Kanskje jeg kan strikke eget hentesett til lille [emoji7]Samme som Disneymamma sa[emoji1312][emoji23] jeg kan strikke rett og vrang, men det er det! Forstår ingenting når jeg ser et mønster jeg skal følge[emoji30] har heldigvis en mormor som er helt rå med strikkepinnene!
Har så lyst og lære meg og sy [emoji7] Er så masse fine klær man kan lage da [emoji4]Strikker ikke (det gjør mammamen syr
Blir nok noen slike ull-sett i forskjellige farger fremover
))
![]()
Heldige deg [emoji4] Har en mormor som strikker, men hun skal flytte og reise en del i år. Så tviler på at hun får strikket noe [emoji53]Jeg strikker ikke men mamma er dødsflink! Hun skal strikke hentesett, hekle vognteppe og strikke litt ullklær![]()
Har så lyst og lære meg og sy [emoji7] Er så masse fine klær man kan lage da [emoji4]
Kan være min mormor har, er ikke sikker [emoji50] Hun skal flytte så kan være hun har kvittet seg med den. Hvis ikke kan jo jeg spørre om og få [emoji4]Om du har symaskin (eller kan låne) så er det bare å prøveLærte av meg selv her og det er absolutt ikke vanskelig når man bare prøver seg frem
)) Sydde mitt 1. plagg for 2 år siden og før det så hadde jeg ikke rørt ei symaskin siden ungdomsskola
![]()
Nei har mine perioder jeg også. Av og til orker jeg bare ikke, men plutselig så har jeg kjemoe lyst [emoji4]Strikker, men har ikke hatt tid eller energi til p strikke i det siste.
Om du kan vanlig rett og vrang strikk så kan jeg finne linken til en bukse jeg strikker. Veldig enkel og kjempe søt [emoji7]Jeg kan strikke noe, men kjempedårlig på å lese oppskrifter [emoji14] hmm, kanskje jeg skal sette i gang med et prosjekt?til dere som strikker, har dere forslag til noe enkelt jeg kan strikke (ikke teppe), så kan jeg søke etter oppskrift?![]()
Gleder meg til og se [emoji173]Jeg strikker, men har ikke begynt på noe til lille nurk i magen endaholder på med et hentesett til et familiemedlem som har meldt sin ankomst i slutten på april. Så etter det blir det nok en del strikk i nøytrale farger Så strikker også min mamma, så her blir det nokk en god del å vise frem etterhvert