håperpåenlitenspire
Prøvere
La oss beundre og skryte og få inspirasjon og dele alt det flotte rundt strikketøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg strikker dette:
Beundrer sånn dere som er flinke til å strikke Jeg kan kun strikke rett frem og har bare lagt hals før. Håper jeg kan lage et fint babyteppe og prøve meg på noen enkle sokker
Hvor mye skal du har å strikke det sette der i fargen bege?Jeg strikker dette:
Sorry-nå skal jeg bare strikke til meg selv det er 16 år siden sist men kanskje d e r noen andre som vil?Hvor mye skal du har å strikke det sette der i fargen bege?
Strikker i hvit må nesten strikke nøytrale plagg foreløbigNydelig, hvilken farge strikker du? Vis gjerne når du er ferdig!
Hva kan du fra før? mange go lærevideoer på youtube drops(garnstudio)har mange oppskrifter som ikke er så avanserteEg vil og lære meg og strikke..Eg er bare så utålmodig og det går så sent
Noen som har noe lett eg kan begynne med?
Hva kan du fra før? mange go lærevideoer på youtube drops(garnstudio)har mange oppskrifter som ikke er så avanserte
Ligge pm te degEgentligt lite.Eg kan strikke rett, ikke noe fancy..Der er jo bare så mye fint til de små
Ligge pm te deg
bare kom te meg når du vil å låne mønster" eg har alt " av barne mønster kan hjelpe deg å lære og om du vil