Strikkerer

En tråd i 'November 2020' startet av Bollapinnsvin_83, 27 Mai 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bollapinnsvin_83 Glad i forumet Mailykke <3 Marsboerne2017

Er det flere som strikker her? Som har startet på noe smått? Fint å finne inspirasjon av hva man kan strikke:)

• Liker Liker x 1
  2. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Har ikke begynt ennå men det blir forhåpentligvis endel utover sommeren :)
    Sitter og myser på #babystrikk på insta så der er det masse fin inspo å hente :)

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  3. KVH Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Jeg! Begynt på Ellens hentesett og Haralds trøye :) strikkelisten er laaang, så håper formen blir litt bedre etterhvert

4. Stjernedama Glad i forumet Novemberlykke 2020 Augustlykke 2022 ❤️

Venter til etter ultralyden ;)

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  5. LilleVannlilje Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Tenkte eg skulle venta til etter OUL, men klarte ikkje heilt å holda meg. Har begynt på eit hjerteteppe :Heartbigred
    Ikkje så glad i å strikka smått, så veit ikkje kor mykje meir der blir :wacky:

6. NR93 Flørter med forumet

Er ganske aktiv strikker men har vært streng med meg selv å skal bli ferdig med alt bestillingsstrikk før jeg begynner på babystrikk for da er det ikke noe vei tilbake :hilarious: ca 1 mnd til OUL så håper å være ferdig til da!

• Liker Liker x 1
  7. Firsttimer_ Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Jeg har startet på Bellateppet! Stas å endelig strikke til seg selv og ikke bare til venninner :)

• Enig Enig x 1
  8. Gullx2 Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Nærma meg halvvegs på garntopiateppe i grå ☺️ elles har eg strikka noken småplagg i kvit, grøn og okker!

9. Bollapinnsvin_83 Glad i forumet Mailykke <3 Marsboerne2017

Åååå det er fint:)

10. Bollapinnsvin_83 Glad i forumet Mailykke <3 Marsboerne2017

Herlig! Det er veldig fint babyteppe- har enda ikke landa på ett:p men det er absolutt på listen:) jeg har strikka en romperdrakt i brun/terrakotta farge å er halvveis på en grå jakke til. Har også strikket en grønn heldress med lue:) nå har jeg kjøpt masse blått garn å har 100 planer med det:playful:

11. Bollapinnsvin_83 Glad i forumet Mailykke <3 Marsboerne2017

:Heartred:Heartred
    Er det det teppe med masse hjerter bortover og nedover?? Det er så fint!!

12. Førstegangeren Blir kjent med forumet

Har hatt lite strikkelyst i det siste, men er akkurat ferdig med ei ankersdrakt:happy: Begynt på margotbuksa nå i nydelig okerfarge! Kjenner strikkelysten er påvei tilbake, gøy å kunne strikke til meg selv, endelig:love017:dummy:

13. onemoretime Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2020

Har strikket masse :) men vært stopp en stund nå, formen orker bare ikke!

14. Bollapinnsvin_83 Glad i forumet Mailykke <3 Marsboerne2017

Oker er så fint!! Jeg har også begynt på ei ankersdrakt, i blå:) litt morsommere når man kan strikke til egne barn, da får man bra motivasjon:)

15. Prosjekt lillesøster/lillebror Forelsket i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jeg har begynt på denne i grå. Vi skal ikke vite kjønn, så måtte finne en farge som passer begge kjønn.

Vedlagte filer:

16. LilleVannlilje Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Ja, stemmer! Har kikka på det frå omtrent før me starta prøvinga, men ikkje turt å begynne på det før no ;)

17. Sozo Forelsket i forumet Marsboerne 20 18 Novemberlykke 2020

Ikke starten enda, jobber med en genser til meg selv som aldri blir ferdig. Skal i allefall strikke hjemsettet, lillebrors romper og willums selebukse tenkte jeg.

18. Sissy1 Glad i forumet Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

Venter også til OUL. Vi vet ikke kjønn enda. Har strikket nøstebarn-romper til to venninners barn det siste året, så nå kanskje jeg må lage en til Lillegull også? Flott med inspirasjonstråd, Bellateppet ser nydelig ut!

19. Bollapinnsvin_83 Glad i forumet Mailykke <3 Marsboerne2017

Hvilken genser strikker du til deg selv? Jeg har kjøpt garn til både lillebrors romper og Willums selvbukse så de står øverst på lista her nå barr ankers jakken min og baby sin ankers body blir ferdig:)

20. Bollapinnsvin_83 Glad i forumet Mailykke <3 Marsboerne2017

Det var veldig fint, å grå er jo superfint til begge kjønn, er heldigvis mange farger å velge i som ikke er typisk rosa/blått:)

Del denne siden