Strikkerer

Har ikke begynt ennå men det blir forhåpentligvis endel utover sommeren :)
Sitter og myser på #babystrikk på insta så der er det masse fin inspo å hente :)
 
Jeg! Begynt på Ellens hentesett og Haralds trøye :) strikkelisten er laaang, så håper formen blir litt bedre etterhvert
 
Tenkte eg skulle venta til etter OUL, men klarte ikkje heilt å holda meg. Har begynt på eit hjerteteppe :Heartbigred
Ikkje så glad i å strikka smått, så veit ikkje kor mykje meir der blir :wacky:
 
Er ganske aktiv strikker men har vært streng med meg selv å skal bli ferdig med alt bestillingsstrikk før jeg begynner på babystrikk for da er det ikke noe vei tilbake :hilarious: ca 1 mnd til OUL så håper å være ferdig til da!
 
Jeg har startet på Bellateppet! Stas å endelig strikke til seg selv og ikke bare til venninner :)
 
Nærma meg halvvegs på garntopiateppe i grå ☺️ elles har eg strikka noken småplagg i kvit, grøn og okker!
 
Nærma meg halvvegs på garntopiateppe i grå ☺️ elles har eg strikka noken småplagg i kvit, grøn og okker!
Herlig! Det er veldig fint babyteppe- har enda ikke landa på ett:p men det er absolutt på listen:) jeg har strikka en romperdrakt i brun/terrakotta farge å er halvveis på en grå jakke til. Har også strikket en grønn heldress med lue:) nå har jeg kjøpt masse blått garn å har 100 planer med det:playful:
 
Har hatt lite strikkelyst i det siste, men er akkurat ferdig med ei ankersdrakt:happy: Begynt på margotbuksa nå i nydelig okerfarge! Kjenner strikkelysten er påvei tilbake, gøy å kunne strikke til meg selv, endelig:love017:dummy:
 
Har strikket masse :) men vært stopp en stund nå, formen orker bare ikke!
 
Har hatt lite strikkelyst i det siste, men er akkurat ferdig med ei ankersdrakt:happy: Begynt på margotbuksa nå i nydelig okerfarge! Kjenner strikkelysten er påvei tilbake, gøy å kunne strikke til meg selv, endelig:love017:dummy:
Oker er så fint!! Jeg har også begynt på ei ankersdrakt, i blå:) litt morsommere når man kan strikke til egne barn, da får man bra motivasjon:)
 
Jeg har begynt på denne i grå. Vi skal ikke vite kjønn, så måtte finne en farge som passer begge kjønn.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200523_110637_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200523_110637_com.android.chrome.jpg
    25 KB · Visninger: 26
Ikke starten enda, jobber med en genser til meg selv som aldri blir ferdig. Skal i allefall strikke hjemsettet, lillebrors romper og willums selebukse tenkte jeg.
 
Venter også til OUL. Vi vet ikke kjønn enda. Har strikket nøstebarn-romper til to venninners barn det siste året, så nå kanskje jeg må lage en til Lillegull også? Flott med inspirasjonstråd, Bellateppet ser nydelig ut!
 
Ikke starten enda, jobber med en genser til meg selv som aldri blir ferdig. Skal i allefall strikke hjemsettet, lillebrors romper og willums selebukse tenkte jeg.
Hvilken genser strikker du til deg selv? Jeg har kjøpt garn til både lillebrors romper og Willums selvbukse så de står øverst på lista her nå barr ankers jakken min og baby sin ankers body blir ferdig:)
 
Back
Topp