Strikkere?

Var innom Strikkemekka og bestilte garnpakke til Myrtel babyteppe idag - lys brun farge ble det ❤️

Gleder meg sånn til å innom min mormor om en måneds tid! Da skal hun få to garnpakker som hun allerede vet at jeg har bestilt - det er julegaver fra henne til barna jeg har fra før. Og så skal jeg gi henne garnpakken til babyteppet etterpå og spørre om hun kan være så snill å strikke en liten gave til nok et oldebarn også ❤️❤️ De to jeg har fra før har fått hvert sitt babyteppe fra henne som jeg ønsker at de skal få med seg til den dagen de eventuelt får barn selv - og det håper jeg at alle barna jeg får har fått - som et oldemorminne ❤️
Okei, nå tørker jeg litt tårer her. Så fin måte å fortelle om neste oldebarn på :sad010:Heartred jeg vurderer litt samme approach til søsteren min!
 
Okei, nå tørker jeg litt tårer her. Så fin måte å fortelle om neste oldebarn på :sad010:Heartred jeg vurderer litt samme approach til søsteren min!

Koselig ❤️❤️ Jeg har jo et ønske om fire barn, og mormor begynner jo å dra på åra.. så redd vi ikke skal rekke pledd til en eventuell fjerde, da jeg syns dette er et såå fint minne. Nesten sånn at hun skal få strikke et i tilfelle, så får vi bare se humoren i det.. huff.. :angelic: :hilarious:

På første hadde jeg med strikkepakke til et hentesett da jeg besøkte mormor. Både mamma, mormor og søsteren min satt i sjokk - enkel og fin måte å fortelle det på uten å egentlig si så mye. Syns det er så kleint å siiii det rett ut :hilarious:
 
Back
Topp