Strikkere?

Forsetter på dette baby teppet da jeg ikke rakk å bli ferdig med forrige.. :hilarious: Veldig enkel oppskrift. IMG_9136.jpeg
 
Etter et år uten strikking kjenner jeg det begynner å rykke litt i fingrene når jeg leser i denne tråden :Heartpink
 
Jeg har noen andre prosjekter gående nå, og trenger vel egentlig lite til baby. Burde heller strikke til de kommende storesøskna. Meeen, skal prøve meg på et babyteppe og en unidragt. Har ikke unidragt i minste størrelsen, bare fra 6 mnd. og opp. Elsker den buksa, sååå fin. :love7
 
Prøvde å begynne å strikke en genser for mange år siden. Den har fortsatt en arm ustrikket :hilarious: Men må innrømme at jeg ble litt inspirert av denne tråden! Har veldig lyst å strikke noe til lille, så mulig jeg må ta opp strikkingen igjen:Heartred
 
Såå kjekt med strikketråd, blir så inspirert! Er begynt å strikke litt og litt til baby i nøytrale farger:Heartpink Holder på med Olivedragt, mini jordtøfler, lillebjørhue

På listen
-ankers dragt
-ankers trøje
-bouclé selebukse
-hentesett (etter vi får vite kjønn)
-Good night strikketeppe
-Hvilekanin
-kløverstrømpebukse
-En til av mini augustins no1
-En til av Willums selebukse i større str
 
Har akkurat lært meg å strikke, så håper på å få til noe til lille
Rillestrikk teppe er super enkelt! :Heartpink :joyful:

 
Rillestrikk teppe er super enkelt! :Heartpink :joyful:

Takk for tips!
 
Jeg har brukt de siste to årene på å strikke til andre sine barn, gitt bort i gave ting jeg egentlig strikka til mitt eget fordi jeg "aldri" ble gravid. Sitter her med litt tårer og håper at det endelig er min tur og at jeg strikker til min egen baby denne gangen :sad010:Heartred
 
Jeg har brukt de siste to årene på å strikke til andre sine barn, gitt bort i gave ting jeg egentlig strikka til mitt eget fordi jeg "aldri" ble gravid. Sitter her med litt tårer og håper at det endelig er min tur og at jeg strikker til min egen baby denne gangen :sad010:Heartred
Føle med deg! :Heartpink Tenk at vi endelig kan strikke til vår egen baby:angelic:
 
Hvilket babyteppe skal dere strikke? Jeg er litt usikker, så jeg trenger tips :love017
Holder på med byssanlullteppe nå, ellers forventer jeg at jeg får flere fra strikker i familien, så orker nok ikke strikke så mange tepper :Heartpink IMG_3345.png
 
Var innom Strikkemekka og bestilte garnpakke til Myrtel babyteppe idag - lys brun farge ble det ❤️

Gleder meg sånn til å innom min mormor om en måneds tid! Da skal hun få to garnpakker som hun allerede vet at jeg har bestilt - det er julegaver fra henne til barna jeg har fra før. Og så skal jeg gi henne garnpakken til babyteppet etterpå og spørre om hun kan være så snill å strikke en liten gave til nok et oldebarn også ❤️❤️ De to jeg har fra før har fått hvert sitt babyteppe fra henne som jeg ønsker at de skal få med seg til den dagen de eventuelt får barn selv - og det håper jeg at alle barna jeg får har fått - som et oldemorminne ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_6886.png
    IMG_6886.png
    950,2 KB · Visninger: 8
Back
Topp