Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er diagonalstrikket teppe helt supert, hvis du er helt nyHar akkurat lært meg å strikke, så håper på å få til noe til lille
Rillestrikk teppe er super enkelt!Har akkurat lært meg å strikke, så håper på å få til noe til lille
Takk for tips!Rillestrikk teppe er super enkelt!
Mor Signes babytepper - Strikk
Strikkeoppskrift på et enkelt og fint strikketeppe i rillestrikk. Utallige små har hatt gleden av å bli tullet inn i dette lune, lette ullteppet. Enkelt å strikke og fantastisk å få. Det første strikket Nøstemor Jannecke sin mor, Signe, allerede i 1987. Barnet har glede av teppet lenge etter...nostebarn.no
Føle med deg! Tenk at vi endelig kan strikke til vår egen babyJeg har brukt de siste to årene på å strikke til andre sine barn, gitt bort i gave ting jeg egentlig strikka til mitt eget fordi jeg "aldri" ble gravid. Sitter her med litt tårer og håper at det endelig er min tur og at jeg strikker til min egen baby denne gangen
Hvilket babyteppe skal dere strikke? Jeg er litt usikker, så jeg trenger tips
Åh, de var søte!! Ser ut til å være litt over mitt nivå, så her må jeg nok fri til et familiemedlemHolder på med par nr 2 av disse søte tøflene fra Jord Clothing nå. Mini bjørn tøfler.
Vis vedlegget 444431
Ikke så veldig vanskelige altså, godt forklart oppskrift!Åh, de var søte!! Ser ut til å være litt over mitt nivå, så her må jeg nok fri til et familiemedlem