Strikkere?

Begynt å strikke Karens kyse, forrige gang jeg prøvde å strikke som gave gikk det ikke bra hehe! Har kanskje mer indre motivasjon nå:happy:

Bestilt litt for mykje i garn på jobb i dag (sidan ingenting anna funka) og kjøpt garn på sal til teppe (37,5 for eit nøste av supermjuk merino) ❤️

Jeg strikker! :) Sist graviditet ble jeg så guggen av å bare se på strikkepinnene, håper det ikke blir like ille denne gangen :-)

Jeg strikker også. Syns det er vanskelig og bestemme seg for hentesett mtp. at det kan være veldig varmt i mai, men også kaldt :D
Einig!
Men det blir ikkje påbegynt før etter oul! Men har tenkt at kanskje ei bleiebukse og bukse fort kan vere eit alternativ ☺️

Her har jeg det sånn sett greit fordi jeg bor i nord Norge, så det er ullvær i tidlig mai. Det kan være fint vær for voksne, men ull på den lille uansett tenker jeg :happy:

Her har jeg det sånn sett greit fordi jeg bor i nord Norge, så det er ullvær i tidlig mai. Det kan være fint vær for voksne, men ull på den lille uansett tenker jeg :happy:
ja, blir nok fort eit sett i tynn merinoull!
Vi har hatt veldig varierende mai! I vår sommaren vår i mai, men vi har hatt snø også for 4 år sidan! Tenker jo at hentesett kan vere aktuelt som 17.maiantrekk også ☺️

Jeg strikker! Begynte ikke før ifjor høst, så fikk ikke strikket noe babyklær til mini hjemme men nå blir det er par sett tenker jeg! Selv om jeg synes det er litt pes med pinnestr 3 :angelic:

ja, blir nok fort eit sett i tynn merinoull!
Vi har hatt veldig varierende mai! I vår sommaren vår i mai, men vi har hatt snø også for 4 år sidan! Tenker jo at hentesett kan vere aktuelt som 17.maiantrekk også ☺️
Hadde vært så koselig å strikke noe til 17 mai åå:Heartpink

Jeg strikker også. Syns det er vanskelig og bestemme seg for hentesett mtp. at det kan være veldig varmt i mai, men også kaldt :D
Jeg bor også i nord :DDa jeg fikk mitt første barn i mai 22 var det akkurat den helga helt strålende nydelig vær! Sol fra skyfri himmel og varmt! Dro hjem fra sykehuset i kjedelig hvit bomullsbody og en lilla bomullsbukse :laughing001 på hodet hadde babyen en liten strikka lue fra sykehuset :laughing001

Jeg strikke to runder nå, så måtte jeg bare legge det vekk :laughing001 Håper det gir seg snart og at du slipper unna :happy090
Foreløpig klarer jeg meg, og strikker som en gal på plaggene jeg har gående, i fall jeg skulle få ufrivillig strikkestopp om litt :facepalm: :excited001

Jeg har strikket babyklær siden november, da vi bestemte oss for én til :hilarious: vet at strikkelysten kommer og går, spesielt når man er gravid, så jeg strikker mens jeg ennå har lyst!

Back
Topp