Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: emmeline87
Nå var denne tråden langt nede altså!
Har forresten fått den boka "En myk start" (husker ikke i farta hvem som anbefalte..[;)])
Mange søte oppskrifter som ikke er så vanskelige! Er også en liten strikkeskole med i boka som en hjelpende hånd.
Lenge siden jeg har strikka nå, står litt fast og trenger hjelp av min strikkelæremster mamma[:D]
Hvordan går det med dere andre?
ORIGINAL: Raskatte
Help! Ja,da tenkte jeg at jeg skulle begynne å prøve å strikke litt jeg også. Har ikke strikket siden ungdomsskolen, så ca 20 år..Husker lite...Så jeg trenger hjelp til å tolke denne oppskriften:
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=16?=no
Det jeg lurer på er når jeg skal begynne med mønsterne, skal begynne med M3- det står at hvit rute er rett fra retten og vrang fra vrangen...Dette skjønner jeg ingenting av...Skal jeg strikke både rett og vrang som hvit rute da? Noen som kan forklare dette litt forståelig?? Og jeg forstår det sånn at jeg skal strikke M3 som i mønsteret (altså kun 4 masker bortover) og deretter mønster M4? Og mønster M3 skal strikkes 8 cm nedover?
Sorry masse dumme spm, men helt nybegynner her-så trenger det inn med teskje.........[:D]
ORIGINAL: Miss_Grumpy
ORIGINAL: Sandradee*
Jeg er ikke sikker opå det desverre[:-]Men kanskje du kan finne en forklaring på garnstudio??Har jo mange fine videoer der inne[:D]
er et mor signe babyteppe så det ligger ikke inne på garnstudio.
Vet at hvis jeg hadde hatt 3 masker og så et kast, at jeg skal det strikkes 3 masker sammen, men dette går jo ikke siden jeg har 2 masker og et kast...
Håper noen der ute kam hjelpe[:)]